Ugodan vam vikend svima hehe

25.07.2014.



Šta postaje Fejsbuk kad dođe ljeto?
- Plejboj.



Stoje dva djecaka nagnuti nad otvorenom haubom od stojadina ...
I kaze jedan drugom:
-Ja znam skoro sve djelove od auta jer sam naucio od tate kad popravlja
-Jel, pa haj mi pokazi sta je sta
- ovo je jebeni akumulatro
- to dole je usrana poluosovina
- ovo je smece od razvodnika
- dole ispod je pizda od auspuha
- ovo je usrani karburator
- ovo tu je kurac od mjenjaca ...



•Izveo Mujo zenu i djecu na veceru, kad su sjeli dosao konobar da ih posluzi,
zena ce "jel mogu dobiti MENI ?" a Mujo ce "daj njima tri menija,
meni 10 cevapa i odma naplati!!!"



•Pričaju tri čovjeka u kafani o svojim ženama (baš su položile vozački ispit)kaže prvi:
"Moja žena, otkako je položila taj ispit, u krevetu samo mjenja brzine."
Kaže drugi: "Moja žena, otkako položi taj ispit, u krevetu samo viče: gas, gas, gas!!!"
Kaže treći: "Nije vam to nista, ljudi moji. Ona moja nesretnica otkad je položila taj ispit,
samo legne u krevet, razširi noge, i kaše "sipaj 30 litara!"



•Došao keramičar u javnu kuću i traži crnkinju. Dođe on u sobu
kad tamo crnkinja k'o avion. Kaže on njoj da se skine i okrene. Učini to devojka i pita:
• Šta sad?
• Sagni se...
Sagne se ona. I on se sagne, pogleda par puta iz raznih uglova i kaže:
• U redu je.
Crnkinja, sva u čudu, upita:
• To je sve?!
• Ma da, samo sam hteo da vidim kako ide roze fuga na crne pločice.



OGLASI KOJE PIŠU ŽENE
U četrdesetim (znači: 49 godina)
Slobodnih shvaćanja (znači: Većina muškaraca u gradu je intimno poznaje)... See More
Atletskog izgleda (Nema sise)
Prije svega traži unutrašnju ljepotu (Ružna)
Dobrog izgleda (Lažljiva)
Zaraznog osmijeha (Glupa)
Romantična (Potrebno prigušeno svjetlo da bi dobro izgledala)
Voli prirodu (Ne brije noge, ni ispod pazuha)
Pobožna (Vodi ljubav u mraku, zatvorenih očiju i u misionarskoj pozi)
Strasna (Lajavica)
Plavuša (Sve ostale dlake su crne)
Težina proporcionalna visini (Debela)
Osjeća se dobro u svojoj koži (Jako debela)
Poneka okruglija oblina (Patološki debela)
Mlada u srcu (Jedna noga u grobu)



OGLASI KOJI PIŠU MUŠKARCI
U četrdesetim (znači: 55 godina, traži ženske od 20 - 25 godina)
Sportski tip (Leži na kauču, čita sportske novosti i gleda Eurosport 60 sati u nedelji)
Dobrog zdravlja (Prdi i podriguje)
Atletskog izgleda (Provodi puno vremena diveći se sebi pred ogledalom)
Prije svega traži unutrašnju ljepotu (Velike dlake mu vire iz nosa i iz ušiju)
Slobodnih shvaćanja (Pokušat će da spava s vašom sestrom)
Prije svega traži prijateljstvo (Sve dok ste oboje goli)
Ima dobar smisao za humor (Nakon desetak piva vjeruje da je zabavan)
Visok i dobrostojeći (Kreten koji vozi BMW)
Zreo (Samo prvih 6 mjeseci života)
Poeta u sitne sate (Već je napisao jedan grafit u WC-u birtije, prije 20tak godina)
Vjernik (Psuje svakih 10 minuta)
Emocionalno stabilan (U zadnje dvije godine nije prijavljivan, ni kažnjavan zbog zlostavljanja u porodici)
Pristojan (Kaže kad hoće da mu daš pivo)
Zna da sluša (Mogu proći dva dana da ne progovori)


nema pobjeci hehe


<< Arhiva >>