Papuče i cipele hehe

07.07.2014.



Zašto su žene najhrabrije tokom seksa?
Tada i one imaju muda.



Djevojka: zelim 30cm i zelim da boli!
Decko: a da te karam dva puta i udarim bokserom u glavu?



"Udjem ti ja jutros u lift kad tamo prelijepa djevojka i pita me:
-Hoces li gore ili dole?
Ja:
-Polako mala, tek smo se sreli!



Zove sekretarica zoološkog vrta direktora:
- Halo, direktore, uginuo nam je majmun.
Da krenemo u nabavku novog ili da sačekamo vas?



Sreli se Mujo i Haso nakon puno godina, otisli na pivo i prisjetili se starih dana.
Upita Mujo Hasu:
- Moj jarane, sve je to lijepo. Nego reci ti meni kako tvoj seksualni zivot?
- Seks mi je kao Coca-Cola.
- Znaci slatko i pjenusavo...
- Ma kakvi ! Najprije je bio normalan, onda light, a sad je zero....


Ucenik:Skoci zeka s mosta,meni dvojka dosta.
Profesor:Nije zeka nego zec,evo tebi jedan kec!!!



Šalje djevojka dečku sms:
- 20:45: "Ljubavi, moraš izabrati, ili nogomet ili ja!"
- 22:30: "Pa ti ljubavi, naravno!"


Cipelice razne hehe


<< Arhiva >>