RAD SAMO RAD hehe

30.06.2014.



Pita sin oca šta je to kondom.
Otac mu kaže:
- "To je... To je... To je kišni kaput za malog miša.
Otkud tebi tako glupo pitanje?"
Kaze njemu sin:
- "A otkud tebi tako glup odgovor?"



Gleda Fata tursku seriju, pa se okrene sva crvena u licu i u suzama kaže Muji:
- Vid' bolan, Mujo, kol'ko je Murat voli!
Mujo klimne: - Jašta ... jel' znaš ti, bona, kol'ko njemu plaćaju za to?!



Kako se Crnogorac udvara djevojci:
- Mala, vidiš li onaj cvijet tamo?
- Da.
- E idi uberi ga, za tebe je.



Kako povraća Piroćanac?
Kroz zube, da gusto ostane.



Pošle Fata i Hata u selo po vodu na česmu i čekaju komšinicu Razu da se napričaju.
Kad evo Raze, sva umorna, jedva se vuče.
• Šta je bona Razo bilo? - pitaju je komšinice.
• Ma ne pitajte me. Onaj moj Haso se napio i skočio na mene, pa tambura l' tambura.
Čitavu noć, nikako da svrši. Tek meni pred zoru na um padne - moja ruka 'ladna,
njegova jaja vruća. U'vatim ga ja za jaja, on svrsi i tako sam jedva malo zaspala.
Sljedećeg jutra čekaju Fata i Raza čekaju Hatu. Kad evo i Hate, još umornija i jedva hoda.
• Šta se bona Hato tebi des'lo? - pitaju ove dvje.
• Ne pitajte. Sinoć se i moj Suljo napio i skočio da guzi, al' čitavu noć nemere svršit'.
Tek ti meni na um padne Razin fazon - moja ruka 'ladna, njegova jaja vruća.
U'vatim ga za jaja, on ti svrši i jedva vam zaspim.
Trećeg jutra na česmi čekaju Hata i Raza, a Fate nema. Tek negde oko podne
pojavi se ona jadna sva u gipsu i na stakama.
• Šta se to tebi tako strašno dogod'lo? - pitaju Hata i Raza u glas.
• Mujo me isprebij'o. - odgovori Fata.
• Pa, zašto bona?
• Ma nizašto, onako iz čista mira. Doš'o ti on sinoć pijan ko ćuskija i navalio na mene
da ševi, a nikako da svrši. Ja se sjet'la vašeg fazona - moja ruka 'ladna, njegova
jaja vruća. I u'vatim ga za jaja, kad njegova jaja 'ladna! A ja ga samo reda radi upitala:
Što su, bolan Mujo, tvoja jaja 'ladna, a Suljina i Hasina vruća?



Kako Crnogorac prosi djevojku ?
- "Oj đevojko , oš da se kopaš u moju grobnicu?"



Kako Kinezi daju ime djetetu?
Bace šerpu pa šta se čuje.


Rad na crno hehe


<< Arhiva >>