Balkanska posla hehe

10.06.2014.



Hoda muškarac ulicom. U susret mu ide djevojka:
- Ah - pomisli on - kad bi ona moja imala takve noge.
Poslije nekoliko metara, prolazi još jedna djevojka:
- Ah... kad bi ona moja imala takve grudi!
Poslije nekoliko metara još jedna:
- Ah... kad bi ona moja imala takvu guzu!
Po povratku kući obrati se svojoj supruzi: Ah draga...
cijelim putem sam o tebi razmišljao...



Ukrao džeparoš malo zrelijoj gospođi novčanik, pa završili na sudu.
Pita sudac:
- Gospođo, zar niste primjetili da vas neko pipa?
- Jesam, ali sam mislila da ima časne namjere.



Ivica je proveo vikend na selu kod bake.
Prvog sljedećeg dana učiteljica ga upita kako mu je bilo na selu i što je tamo vidio.
- Vidio sam mnogo gusaka, pataka i kokoši. I jednog teško bolesnog pijetla.
- Po čemu znaš da je bio bolestan? - pita ga učiteljica.
- Pa stalno ga je neka kokoš nosila na leđima.



Šta kaže vuk policajcu?
• Eh što te nisam pojeo dok si bio čobanin!



Pedofil mađioničar došao u vrtić. Za sljedeći trik je trebao dobrovoljca.
Javi se neka curica i iziđe van. Kaže on njoj:
-Skini gaćice i naguzi se. Osjećaš li prst u guzi?
Kaže curica:
-Da.
-A vidiiiiii, ruke držim u zraku.



Obogatio se Mujo posle rata u Sarajevu.
Pita ga Haso:
- Jel bolan Mujo, kako si se obogatio ?
- Pa eto, prodajem lignje UNPROFOR-CIMA
- Pa odkud ti bolan lignje u Sarajevu ?
- A pusti bolan, šta znaju UNPROFORCI šta je sunet.



kako se zove osoba sto neraspoznaje boje.....daltonista
kao se zove osoba koja raspoznaje boje......rasista


Branko kockica objašnjava suštinu hehe


<< Arhiva >>