BAN-TALIBAN hehe

27.05.2014.



Ulazi covjek kod doktora sav se trese i pita: Doktore ima li
ova moja treskavica veze s tim sto me je stari napravio na
ves masini?
Doktor ga gleda i rece: Nema , i mene je moj napravio na
gramofonu i vidis nije mi nista, i vidis nije mi nista, i vidis nije mi nista, i vidis nije mi nista.....



- "Šta je crnac koji vozi avion?"
Bijelac odgovara:
- "Ne znam..."
Crnac:
- "Pa PILOT, rasistu jedan!"



Uciteljica pita ucenike da li im je poznato znacenje rijeci "ocigledno".
Javi se djevojcica: "Tata vozi BMW, mama Jaguar, a baka Mercedes.
Ocigledno smo bogati."
Uciteljica: "Odlicno, sjedi. Tvoj primjer je stvarno dobar!"
Potom se javi djecak i kaze: "Baka ide prema sumi. U desnoj ruci nosi
Algemajne Cajtung a u lijevoj Vosington Post. Medjutim, ne zna njemacki,
a jos manje engleski.
Ocigledno ide srati...."



koja je slichnost izmedju heroina i hemeroida ??
lezis i boli te dupe



Pala tri borca za drogu i zajedno sjede u istraznom.
Prvi pao za koku i govori: "Joooj da mi je frtalj grama, ma proletio bi
kroz ove zidove!"
Drugi pao za spid: "Ma da je makar ciza spida, pomoto bi ove resetke rukama!"
Treci pao za travu i govori: "Ma ljudi, da nam je dzoint jedan...
dobro bi nam bilo ovdje..."



Pitali cigu u Sarajevu sta misli o tome sto srbi hoce da izgrade veliki krst
na Zlatistu iznad Sarajeva
a kaze cigo " ja bi volio da bude sto veci ,sa sto vise bakra i sharafa"



Mujin prijedlog za bosanski grb:
U sredini treba da budu tri sudzuke, koje simbolizuju tri konstitutivna naroda, a
okolo deset cevapa, koji simbolizuju nacionalne manjine. Okolo, namjesto klasja,
lovorovog lisca i slicne flore, treba de se preplice vijenac bureka, sirnice i zeljanice.
U vrhu grba, gdje se vijenac pita zavrsava, treba da stoji tufahija.
Podloga grba treba da bude bakarna kalajisana tepsija, i to je sve.
Mislim da ovako slozen grb vise govori o nama, nego nekakve zvijezde,
ukrstene puske i macevi, kokosi, orlusine i slicno.
Simboli sa naseg grba jasno bi porucivali svijetu da smo miroljubivi, da se
volimo nakrkati, a ujedno bi reklamirali ono najbolje sto imamo u zemlji.


I ajde ti sada jedi spagete hehe


<< Arhiva >>