Pivo i roštilj hehe

30.04.2014.



Praznik rada je naljepsi dan jer onda tata ne radi i
odvede nas u prirodu,
upali ficu i pusti pjesme iz NOR-a, onda on i stric Ratko upale vatru i
naprave rostilj i piju pivu dok se mama i teta Senka bave salatom i
pricaju o zavjesama, a mi djeca natjeravamo loptu i igramo se s Blekijem.
Bleki je nas pas, crn je i dlakav.
A onda se tata i Ratko napiju i tata pocne mamu zvati kurvo pokvarena i
onda je lupi, a sunce sja i mi natjeravamo loptu, a mama place i rece pa
sta sam ti ja kriva, nisam ti nista napravila, a on baci kobasice sa
rostilja, a stric Ratko ga pokusava zaustaviti, ali teta Senka mu kaze da
ih pusti na miru, a mama se dere zivotinjo i gada ga nozem i plasticnim
tanjurima a Bleki dograbi kobasicu i proguta je i mi djeca tucemo Blekija.
I jebem majku i ocu i majci, nek se gone u picku materinu i oni i prvi maj
i praznik rada i drug Tito i socijalisticka partija i radni narod i
kobasice i Bleki, evo ti, evo ti, Bleki, plati ti za sve, dosta mi je
svega. Zelim da svi umru.

28. travnja 1985
Ivica Sunic 3.a
O.S. Ivana Cikovica Belog, Sisak



- Zašto crnogorci ne slave prvi maj?
- Zato što je praznik rada!



Pita jedno jagnje drugo:
- Gde ćeš ti za Prvi maj?



Za prvi maj ću otići do Praga..
Ali kućnog..



Upišite vaš password
sarma
Žao nam je, password mora imati više od 8 znakova
kuhana sarma
Žao nam je, password mora imati bar jednu brojku
1 kuhana sarma
Žao nam je, password ne smije imati razmake
5jebenihkuhanihsarmi
Žao nam je, password mora imati bar jedno veliko slovo
5jebenihKUHANIHsarmi
Žao nam je, password ne smije imati više od jednog velikog slova uzastopce
5jebenihKuhanihsarmi, i da se nosiš u pi*du materinu govno jedno
Žao nam je, password ne smije imati interpukcijske znake
5jebenihKuhanihsarminabijemtenak*racitebeitvojpasswordmamicutije*emkretenčino
Žao nam je, taj password se već koristi...



Dvije prijateljice razgovaraju:
- I šta sad da mu kažem?
- Ne znam. Reci mu istinu.
- Kakvu istinu?
- Otkud ja znam kakvu! Izmisli nesto



Konobar: izvolite?
Cura: Ja ću onaj sok što frca ozdol u nos !
Dečko: Daj meni plast sijena kad sam s kravom izaš'o !


Arbeit samo Arbeit hehe:


Svima ugodan Prvi maj i produzeni vikend...Do ponedjeljka uzivajmo..

<< Arhiva >>