Pomolimo se hehe

05.03.2014.



Znate li kakva je razlika izmedju muškarca koji se karta i
muškarca koji se svadja sa svojom ženom?
Onaj što se karta ima šanse da pobijedi!



Grafit u toaletu, nastao zbog dnevne abnormalne potrošnje toalet papira:
"Pošto WC papirom brišeš ruke i potrošiš ga brzinom svjetlosti
- čime ćeš sad da obrišeš ono čemu je namijenjen!?"



Koja je razlika između političara i lopova?
- Nikakva, samo što smo političare mi birali, a lopovi biraju nas!



Ciganska sahrana:
Tuzni zbore, dragi Miko,
Kao sto vidis ovo se tvoji Cigani sastadesmo pred tvoju rupu, da te
ispratimo sa ovaj svet. Ne secas se, Miko bre, kada si bio ziv, bio si
bre sila, bio si otoritet na nas Cigani. Bio si bre kmet opstine i
naj-laf. Ne secas se, Miko bre kada se dohfatimo ja sos Peru , Pera
sos Jovu, Jova sos Gile, ti dodjes bre Miko i rasteras sve u picku
materinu. Ti si Miko jedini bio laf, jer si ti jedini smeo da prdnes
pred Lale pandur bez stra.
Ne secas se Miko bre, kad si bio primat na nasu cigansku kapelu. Sviro
si, Miko bre ko, Paganini, da te jebem! Dragi Miko ti si bio veliki
vrtoguz na violinu. E, tuzni zbore, sto je svirao... Mika, da mu jebem
mrtvu majku ciganjsku, a kad sa svoje cemane uvati visoko CE, pa kad
zasvira "Madam jebem te fraj", a publika skici u sav glas, i nas, ima
da nas nema.
Lele, kurata ti bila sudbina bre Miko, kad te vidim na tu mrtvu dasku
sas pruzeni papci i zatvoreni kapci, kako lezis mlad i krut, ko moj
kurac, dodje mi bre, Miko, da idem u picku materinu. Dosta bre Miko u
dupe te jebem, od silne zalbe srce ce pukne, tresnem ti ga tetki u
carapu kad si umreo mlad i zelen ko finansijska bluza. Ti si bre Miko,
otiso na onaj svet, a moj kurac ce da se vratis na ovaj.
Laka ti bre bila ova ciganska zemlja. Zdravo da si bre Miko, ziveo!



Stari mi je uvijek govorio: "Uči sine da ne radiš."
I ja sam učio.
I sad ne radim.



Uđe baba u sex shop i pita:
• Iiimmate li v..v..iibra..to..r maaarke S&S?
• Imamo. - kaže, prodavac.
Na to će bana:
• K..kk..aak..ko seee gg...as..i?



Fato, ti si idiotkinja.
A znam.
- Čuj? Kako znaš?
- Pa da sam se udala za hadžiju bila bih hadžinica ...


Skrivena kamera sa Željkom Pervanom I velecasnim


<< Arhiva >>