Zavirimo malo u kuhinju hehe

13.02.2014.



Objašnjava Mujo Hasi teoriju relativiteta i kaže on Hasi:
• Ja tebi zabijem kurac u šupak, ti imaš kurac u šupku, ja imam kurac u šupku,
samo što sam ja u relativno boljem položaju!



Mjenjam rodnu grudu za dobar posao.
Šifra: patriota



Cigo se budi nakon operacije:
Doktor:
- Kako ste?
Cigo:
- Dobro, ali ne osjećam noge!
Doktor:
- Oprostite, ali morali smo ih oprati!



Razgovaraju Rus i Amerikanac ko je hrabriji. Amerikanac će prvi:
• Ja sam se ispišao na Bijelu kuću.
• A ja sam se usrao pored Lenjinovog muzeja u sred bijela dana, nasred
Crvenog trga.
• Bravo! Samo, moram nešto da ti priznam. Ja sam se ispišao na Bijelu kuću
tako da me niko nije video.
• I ja ti moram nešto priznati. Ja čak nisam ni gaće skinuo.



Donio pjetao nojevo jaje pred kokoške i kaže:
Dame, nije da vam nešto zamjeram, ali vidite kako se to radi u inozemstvu.



Džej optužen za silovanje Lepe Brene. Jedini dokazni materijal je bila kanta za vodu.
Postavljali je ispred, iza, sa strane, namještali ga svakako, ali ne može
Džej nikako da dohvati. Oslobode ga optužbe i dok je izlazio iz suda, pita ga tužilac:
• Sad si slobodan, pa hajde mi reci kako si to sve izveo?
Džej odgovori:
• Pa sa kantom.
• Kako kad nisi mogao dohvatiti ni sa kante?
• Stavio sam joj kantu na glavu.
• Pa kakve to veze ima?
• Onda sam se zakačio za ručku.



Šta djevojke i lak za nokte imaju zajedničko?
- Oboje se najlakše skidaju alkoholom.


Čaki - majstor kuhinje


<< Arhiva >>