Počnimo tjedan sa kavicom hehe

03.02.2014.





U životu postoje dvije vrste žena :
DOBRE žene i JAKO DOBRE žene.
DOBRE žene imaju dobro D, male P i drže do K.
Pri čemu je D (domačinstvo)
P (potrebe)
K (kuhinja)
A ono što ste vi pomislili, to su
JAKO DOBRE ŽENE !!!



Cigani na pogrebu, četvorica nose
pokojnika.....
Prednja dva idu malo brže, tako da jedan od
dvojice otpozadi kaže:
"-Polako bre, Sinane, pa nismo ga ukrali.."



Šta je erotika? - Erotika je ako prilikom predigre koristiš pero.
A perverzija? - Perverzija je ako koristiš cijelu kokošku.



Došao Đuro pred zgradu u Zg-u, nasloni bicikl na ulaz i uđe.
Pozvoni na vrata, otvara sredovječna, ali još uvijek lijepa i dotjerana gospođa.
-" Dobar dan, ja sam došel u vezi vašeg oglasa u "usamljenim srcima", kaže Đura
-" Da? A jel ispunjavate sve uvjete... da ste situirani, imate kuću, ne pušite i ne pijete"
- kaže gospođa odmjeravajuči Đuru od glave do pete
-" Paa... imam klijet, malo uprem jedan zid s kolcima da se ne sruši, al inače je u redu.
Ne pijem puno, onak litru dve na dan, kako kada.. ne pušim bogznakoliko, kutiju-dve na dan"
- kaže Đuro
-" Pa dobro čovječe, jel imate bar auto?"
-" A-a nemam, ....došel sam s biciklom kojeg sam nasledil od oca i naslonil vani na zgradu"
-" Pa dobro čovječe, šta vi onda tu radite?"- več pomalo ljutito upita žena
-" Došel sam vam samo reči, da ne računate na mene!"



Mnogi ljudi nemaju što jesti, a ipak su živi.
Znači, može se kad se hoće !



Bermudski trokut:
Hladnjak, fotelja, kompjuter



Amerikanac pita Ingrid Antičević Marinović za broj telefona. Ingrid mu odgovara:
Sex! Sex! Sex! Free sex tonight!
Prevoditeljica uskoči i brzo ga razočara: Mislila je 6663629


amaterska reklama


<< Arhiva >>