Evolucija hehe

23.01.2014.



- Za dobro uho i komarac je muzika!



Subota, rano jutro, trči Fata za tramvajem, maše i viče na sav glas:
- Stani, staniiiiii ....molim te stani, zakasnit ću na posao! Primjete je
putnici u tramvaju i viknu vozaču da zaustavi. Vozač zakoči, otvori vrata i
Fata uspije ući. Nakon što je došla do daha, klimne vozaču i reče:
- Ajmo, karte na pregled!



Ulazi žena u taksi i kaže:
– Budite pažljivi i vodite računa, ja sam majka osmoro djece!
– Ja da budem pažljiv?!



Vratio se policajac ranije iz noćne smjene. Taman se polako skinuo i krenu da
legne kad žena ne spava:
- Dragi, užasno me boli glava, nisam spavala cijelu noć. Možeš li molim te
skoknuti do apoteke da mi doneseš kafetin?
I pristane, šta će, napipa odjeću, obuče se i ode. A u apoteci, radnica ga u
čudu pogleda i upita:
- Jeste li to Vi, Marko? Policajac iz komšiluka?
- Jesam, ja sam.
- Pa što sad u uniformi vatrogasca?



Upadne plavuši iPhone u vodu. Ona gleda i pita:
• A je l' sad imam Vodafone?



Dragi djede Mraze !
Bila sam dobra cijelu godinu.
Dobro, ajde, većinu sam vremena bila dobra.
Ok, dobro, bila sam dobra tu i tamo.
Ma jebi se, sama ću si kupiti poklon



Pita Perica Maricu:
• Hoćeš li da mi poziraš?
Marica upita:
• Gola?
• Da.
• Znaš, ja nisam model.
• Nema veze, ni ja nisam slikar.


Muzika mix ovce


<< Arhiva >>