Sretni Praznici svima hehe

20.12.2013.

Svima Sretan Bozic i Nova 2014 godina..Napravicemo malo stanku i
citamo se iza Tri Sveta Kralja ako Bog da, a do tada ostajte mi zdravi i veseli..




Otvarajte, policija!
- Nismo pozvali policiju, nego kurve.
Pozvao nas je vaš komšiluk...
- Komšije pozvale, komšije nek vas jebu!



-izvinite,mozete li da mi oslobodite mjesto,trudna sam, ??
-Pa sta da ti radim ja , sto se nisi jebala s" nekim ko ima kola ???



BREAKING NEWS: Ministar Jovanović je navodno tužio i "BAUHAUS"
zbog slogana "SVE ZA DOM" u njihovoj reklami..



Crnogorac jede nekakvo pecivo u pekari i nađe dlaku.
Priđe prodavačici i upita:
•A, đevojko, sa čim je ovo pecivo?
•S jajima, kaže ona.
•E, pa drugi put obrijte jaja.



Jednom davno živio je jedan mladić po imenu Mujo. Zaljubio se u prekrasnu
djevojku Fatu i nakon nekog vremena je upitao: - Fato, bona, o'š se udat za mene?
Fata ga pogleda prezrivo i odgovori: - Jok!
I tako je Mujo živio sretno do kraja života, išao je u ribolov, na nogomet s rajom,
pio pivo i rakiju i vraćao se kući kad god je poželio .



Ide Mujo šumom i nosi drva. Kad naleti na Šimunića.
Šimunić: Za dom!
Mujo: Jok ba, za vikendicu!



Sjedi Mujo u kafani, zarakijao se pravo, kad uleti Haso i sjedne za njegov stol.
Sjedi Haso, Mujo i dalje rakija kad mu odjednom počnu teći suze,
pa ga Haso upita: - Šta je, bolan, šta plačeš, matereti?
Mujo obriše oči rukom i sjetno reče:
- Ma ništa, sjetio sam se pokojne matere i njenih pametnih životnih savjeta ....
Haso se zainteresira pa nastavi: - A šta ti je to mater tako pametno rekla?
Mujo mahne glavom: - Eto, stalno mi je govorila, uči sine, uči, da ne bi
radio k'o babo u rudniku ...
Haso se zbuni: - Dobro, i?
Mujo slegne ramenima: - Pa jeb'ga, vidiš i sam, učio, završio osnovnu i srednju školu,
diplomir'o na fakultetu i otad baš ništa ne radim ...



Bio medvjedu rođendan i on pozove sve životinje. Reče im, međutim,
da će ko mu donese jeftin poklon, da ga tuče kurcem po leđima.
Vuk mu donese televizor, lisica radio, a zec mu donese mrkvu.
Medvjed onda reče zecu:
•Nisi se potrudio!
Zatim poče da ga tuče kurcem po leđima.
Zec počne da plače, pa se odjednom nasmija.
•Što se smiješ - upita ga medvjed.
•Eno ježa, nosi maslinu.


Merry Christmas


<< Arhiva >>