Poslije žena,muškarci na redu hehe

03.12.2013.



Sin: Mama ja bi sladoled!
Mama: Nemozes sine zaprljat ces si ruke!
Sin: Ali mama ja nemam ruke
Mama: E nema ruku, nema sladoleda.



Uhvatili policajci Bosanca, te ga pitaju zasto je opljackao zlataru,
a Bosanac ce na to
-Pa na izlogu je pisalo ISKORISTITE PRILIKU



Udje ciganin u poslasticarnicu i kaze:
-Dajte mi ljimunadu.
-Ne moze.
-Zasto?
-Ne kaze sa ljimunada nego limunada.
-Dobro limunadu.Oni mu je daju.
-Dacete mi bakljavu.
-Ne moze.
-Zasto?
-Ne kaze se bakljava nego baklava.
-Dobro baklavu.Oni mu je daju.
-Mogu li da pljatim?
-Ne moze.
-E mnogo ti hvala.Izadje ciga iz poslasticarnice.



Izgubio se Perica u velikom gradu, ide ulicom i plače.
Sretne ga policajac i reče mu:
- Nemoj plakati, reci koja ti je adresa?-
A Perica će:
- perica@yahoo.com



Razgovaraju prijatelji:
- Juče sam spavao s policajkom. Jesi li ti nekad?
- Nisam, strah me je da me ne kazni zbog prevelike brzine.



Otišao Ciga u posjetu kod brata u Njemačku. Pošto kod brata bilo tijesno,
nema mjesta, smjesti ga brat u luksuzni hotel. Gleda Ciga kupatilo, džakuzi,
sve blista i sija se, pa promrlja:
- Eh, šteta što nije nedelja da se okupam..



Sjedi Mujo u kafani i pije, kad naleti Haso i sjedne za njegov stol.
Gleda Haso Mujo kako već brlja jezikom, pa ga upita:
- Jarane, bolan, svaki si dan pijan, pa šta radiš to?
Mujo se nasmije i odgovori: - Haso moj, ja ti to iz zdravstvenih razgloga ...
Haso ga zbunjeno upita_ - Kak'ih bolan zdravstvenih razloga, šta bulazniš?
Mujo odmahne glavom, otpije gutljaj i objasni: - Vid' vamo, jarane ...
rakiju moram popi't za cirkulaciju, pelinkovac za želudac, pivo za mišiće
a vino za krvnu sliku, pa ti ostani trijezan ako mo'š


Pivo napuniti:


<< Arhiva >>