Idemo malo do Sj.Koreje hehe

28.10.2013.



Prolazi slijepac pored ribarnice i kaže:
- Ćao pičke



hrvatska deklinacija........prigodno
JA šutim
TI šutiš
ON šuti
MI šutimo
VI šutite
ONI nas jebu



Zatekne žena muza u krevetu sa jednom maloljetnicom
i onako iznervirana pocne psovati, kad će muz na to:
"Što ti je, sto psuješ pred djetetom?"



Razgovaraju dvojica prijatelja:
- Nećeš vjerovati šta mi se juče dogodilo!
- Šta?
- Uđem u stan i dočeka me nasmejana i zadovoljna žena!
- Kako to?
- Pogriješio sam vrata!



Bili dječak i djevojčica goli u WC-u. Pita djevojčica dječaka:
- Što ti je to dolje?
Kaže dječak:
- Kita. A što je tebi to dolje?
- Maca. - kaže djevojčica.
Dječak se sagne, pomiriše i kaže:
- U jebo te, crkla maca!



zaljubljeni par sjedi u restoranu ....
prilazi Ciga sa korpom cvijeća .... :
- cveće cveće !?
- ne treba hvala....vec sam je jeb'o !



Sin provodio puno vremena na Internetu i nakon izvjesnog vremena dodje kod
oca i kaze:
Sin: Tata,tata, kako nastaju djeca?
Otac: IDI PITAJ GOOGLE PIZDA TI MATERINAA!!!


Kada je Sanader trebao ici u posjetu Sj.koreji:


<< Arhiva >>