Punice (tašte),svekrve hehe

10.10.2013.



Narastao Crnogorki stomak. Krenu ona sa mužem na kontrolu.
Oni mislili trudnoća, a doktor rekao da je cista. Na to će razočarani Crnogorac:
•šta je to cista, doktore?
•To je tečnost.
•Kakva Vas je tečnost spopala, doktore, da ne nosi Miljan šlauf u gaćama?



Dolazi mali Zemunac kući i naleti na ćaleta:
• Što su ti crvene oči?
• Duvao sam travu, tata...
• Lažeš pičko, plakao si!



Došla Hitna pomoć kod cigana na intervenciju, i sad ulaze oni
a ono gajba tri sa tri. Gleda doktor, pa se čudi, u gajbi ciga,
ciganka i deset cigančića, pa će ciganki:
• Dobro, bre Mileva, gde se vi ovde karate?
• Pa obično u pičku!



Zaustavlja policajac narkomanku:
- Gde si rođena?
- Ooooo, pa evo me, rođeni, gde si tiiiii!



Wikipedia:
"a znam sve!"
Google:
"a imam sve!"
Internet:
"Bez mene ne možete."
Kompjuter:
"HAHAHAHAHA, svi ovdje zavisite o meni, a ja o nikome!"
Struja:
"HAHAHAHAHAHAHA, stvarno?"
Tesla:
"Ko tu koga laže?"
Bog:
"Molim?"
Chuck Norris:
"Šta moliš?!



Pitali Hercegovku je li spavala s momkom.
Kaže ona:
- Ligali jesmo, a ko će s djavlom zaspat!



Vozio se fratar autom i naiđe na mrtvog magarca, pa pozove policiju i veli:
- Ovdje fra Ante, imate jedno mrtvo magare na putu, pa sam htio da ga
maknete, e - a da se ne bi netko slupao!
A policajac se htio malo našaliti, pa će:
- A, pope, jesi li mu očitao molitvu?
- Nisam, htio sam prvo RODBINI javiti!


Balkan intervjui:


<< Arhiva >>