Za ljubitelje ribolova hehe

09.10.2013.



Na Staru godinu 2012., dojde Štefek malo pod parom doma,
sleče se, legne h krevet i stisne k Marici, a ona mu veli:
"Štef kaj ne vidiš da mali z nami spi, beš proč, odi h kuhnju i spi si pivo."
(Marica čuva vnučeca jer su mladi na dočeku...)
Ode Štefek h kuhnju, otpre frižider i spije si pivo.
No, pak se zavleče k Marici još odlučniji u svojoj namjeri i obgrli ju, a ona pak veli:
"Štef, kaj si ponorel, odi rajši h kuhju i popi si pivo"... i tak ga je vraćala šest put.
Sedmi put, otpre Štef frižider, pive nema više !
Gledi Štef i vidi na vratima šampanjac koji se hladi za pol noći,promućka
ga i čep zleti h zrak ...bum, a veli vnučec baki Marici h sobi:
"Vidiš baka, da si dedi Štefu dala fukati, sad se ne bi vubil."



Brakorazvodna parnica . Sudija pita ženu :
- Zašto želite da se razvedete od muža ?
- Zato što nije dobar u seksu .
Ženski glas iz sale : - Svima je dobar , samo njoj ne valja .
Muški glas iz sale : - Ma njoj nijedan ne valja !



Kako Zagorci nazivaju hobotnicu?
Riba z korenjem.



- Našao sam na ulici 500 eura!
- I šta si uradio s njima?
- Odnio sam u policiju. A šta bi ti uradio?
- I ja bih lagao da sam ih odnio u policiju!



Ide Mujo pijan kao i uvjek iz Mostara i zaustavlja ga policajac i pita:
- "Gospodine jeste li to vi pijani?"
A Mujo će na to:
- "Jesi to ti majketi novi?"



Juče sam dobio dijete, i što sad?!?
Živim kod babe, još sam u vojsci... kad izađem čekaću posao
ko zna koliko...
Dođavola, kao moj ćale, ni on nikad nije radio... valjda 50 godina
čeka posao i živi od socijale...
Da bar imam majku da mi pomogne, ali đavola, skršila se u
kolima sa nekim švalerom.
Žena mi isto ne radi, naravno, i još mora da pomaže onu lujku od sestre
koja se stalno vucara po klubovima...
Ni moj burazer nije bolji, samo luduje i opija se...
I šta ću sad sa dijetetom…?!?

Prince William



Vraća se Perica kući i s vrata govori:
- Tata, mama, danas me učitelj po prvi put pohvalio!
- Sjajno, šta je rekao - upita otac.
- Rekao je: “Svi ste vi djeco magarci, a ti si, Perice, najveći!


Lazu li vise ribici ili lovci hehe


<< Arhiva >>