Bez njih se ne može hehe

30.09.2013.



Kaže otac sinu koji se sprema za odmor na Tajlandu:
-Čuvaj se tamo, sine. Ima svakakvih djevojaka, prostitutki, bolesnih...
zarazit ćeš se. Onda ćeš zaraziti komšinicu, komšinica će zaraziti mene, ja mamu...
A ti znaš mamu!...
Pomrijeće nam pola komšiluka!



Vratila se żena sa izlożbe maćaka i uzdiśe:
-Kakve prekrasne maćke sam tamo vidjela...
Naravno naśu volim ali ona je u usporedbi do onih ko dan i noć...
>Potpuno te razumijem...
-uzdahnuo je muż i vratio se gledati na TV izbor Mis.



Shvatio sam da cure vole dobre aute, a kako si to ne mogu priuštiti,
odlučio sam kupiti psa i dati mu ime Audi.
Pa kad upoznam neku curu, mogu joj bez problema reći:
- Dolazim po tebe s Audijem.



Suprug će do svoje supuge:
-Lijepo miriśeś. Promijenila si tekućinu za pranje posuđa?



Poštovani gospodine Linic
Penzioner pita: Supruga i ja imamo 1.000,00 kn mirovine ,a režije su nam
900,00kn.Molim Vas da mi objasnite kako da stegnemo remen?
Linic odgovara:Gospodine imate li vi pokretne ili nepokretne imovine?
Penzioner odgovara: Da svakako , pokretne zube , i nepokretni kurac



Kako se zove najsretniji Kinez?
Smaj Li.



Na adresu jedne javne kuće došla je opomena iz Elektrodistribucije
zbog više neplaćenih računa:
• Molimo Vas da u najkraćem roku izmirite Vaša dugovanja prema nama.
U obzir dolazi i kompenzacija!


Wc solja buducnosti:


<< Arhiva >>