Počeo je OKTOBERFEST hehe

24.09.2013.



Dolazi Mujo kod Hase u goste i na ulazu,
po dobrom starom običaju, upita Hasu:
- Jel' Haso, da se ja izujem?
Haso brzo odgovara:
- Neka, neka jarane, lakše ću usisati nego proluftati!



Kako prepoznati da si ušao u gay-crkvu?
Pola ih kleči, a pola ne



Imao Crnogorac dva sina, pa odluči da će sposobniji naslijediti sve.
Pozove ih tako na planinu i pokaže im sokola kako kruži nebom.
Doda prvome sinu pušku i zapovijedi da upuca sokola. Sin opali, a sokol i
dalje kruži nebom. Tada da pušku drugome sinu da i se i on okuša.
I opet ništa, sokol mirno leti i dalje.
Otac tada i sam zapuca da im pokaže kako se to radi. Sokol i opet
mirno nastavi kružiti nebom, a otac u čudu reče:
"Svašta viđe' u životu, al' da mrtva tica leti, to još nijesan..."



Otišao Albert Ajnštajn pred Boga na onaj svijet, te pita ga:
- "Bože, ja sam na zemlji izmislio najveću formulu za sva vremena,
ali ne znam formulu sa kojom si ti stvorio čovjeka?!
Bog mu da jedan papirić i kaže:
- "Evo ti je!"
Ajnštajn čita formulu te zamišljeno kaže:
- "Ali ovdje ima greška?!"
- "Naravno da ima!", kaže Bog.



Zove čovjek mesaru i pita:
• Imate li vi teleću glavu?
• Da. - kaže mesar.
• A imate li pileće nogice?
• Naravno.
• Pa, na šta onda ličite!



Dragi BOŽE,
za sada mi je dobro.
Još nisam tračala, nisam se ljutila,
nisam izgubila kontrolu,
nisam bila egoistična niti sam ikome zavidjela.
Nisam jambrala,
tužila se,
a niti psovala nisam.
Nisam pojela ni najmanji komadićak čokolade.
Nisam bila na bankomatu i nisam zadužila svoj račun.
Ali za nekoliko minuta ću izaći iz kreveta
i onda će mi stvarno trebati tvoja pomoć…



Razgovarali Amerikanac, Rus i Hrvat, pa će Amer:
• Naša vojska ima tako jako oružje da može probiti Zemlju s
kraja na kraj..
Na to će Rus:
• Naša mornarica ima tako brze brodove da za 1 sat može stići
od Rusije do Njujorka!
A Hrvat će:
• Moj kum Stef iz Zapresica ima kitu 50 cm minimum!
Našli se svi u laži, pa rješili da malo smanje doživljaj.
Sad će Amer:
• Dobro ljudi, nemamo mi baš tako jako oružje, al' Amerika je
Amerika, ipak smo najjači.
• Pa i mi Rusi nemamo baš tako brze brodove, ali naša mornarica je
poznata tisucama godina. - reče Rus.
A Hrvat će na to:
• I ja sam slagao ljudi, moj kum Stef nije iz Zapresica , nego iz Krapine!



Ponekad cisto iz osvete każem supruzi da ne mogu otvoriti teglu jer me boli glava.


OKTOBERFEST 2013


<< Arhiva >>