Ugodan auto vikend hehe

06.09.2013.



Mladi Chuck se odselio u Texas i za 100 dolara kupio
magarca od farmera.
Farmer je obečao isporuku iduči dan.
Taj dan je farmer došao i rekao: "Žao mi je momče, magarac je crknuo."
Chuck je rekao: "Dobro, vratite mi novac."
Farmer: "Žao mi je, ne mogu, več sam to potrošio."
Chuck kaže: "Onda mi donesite crknutog magarca."
Farmer: "Zašto?"
Chuck: "Raspisaču lutriju."
Farmer: "Ne možete to uraditi."
Chuck: "Mogu, samo gledajte i nemojte nikome reči da je crkao."
Mjesec dana kasnije farmer sretne Chucka i pita ga što je bilo..
Chuck: "Raspisao sam lutriju. Tiket je bio 2 dolara, prodao sam ih 500
i zaradio 998 dolara."
Farmer: "Zar se niko nije žalio?"
Chuck: "Samo tip koji je dobio. Vratio sam mu 2 dolara."
Chuck sada radi u banci.
Problem uvek krene od nekog magarca, a banke samo rade svoj posao....i eto
krize...



Na satu biologije, Marica je jako nepristojna.
Učiteljica: Marice, ako se ne upristojiš, izbacit ću te iz razreda.
Marica: Ma, boli me kurac!
Učiteljica: Marice, za ovo ćeš dobiti i jedinicu iz biologije, jer to je
biološki potpuno nemoguće.
Marica: Oprostite učiteljice, dozvolite onda da se ispravim:
Ma, goli me kurac!



Vlada Bosne i Hercegovine je zbog neisporuke Ruskog gasa, velike hladnoće i
pada nataliteta, a u cilju zagrijavanja odobrila švaleranciju i kurvanje bez
ograničenja, pod parolom:
"SVI SMO NAŠI, SAMO JAŠI"



Šta kaže Lala kad zatekne Sosu sa švalerom u pozi 69?
Iju, naopako!

- Guinness je ušao u Chuck Norrisovu knjigu rekorda.



U Černobilju akcija:
Kupiš jedan šešir, drugi dobiješ gratis.



zašto čoban jebe ovcu na rubu litice?
zato da ovca gura prema natrag...



Ako vaš muškarac:
1. Ne pije
2. Ne psuje
3. Ne ljuti vas
4. Ne sjedi za kompjuterom
5. Ne ide sa prijateljima da gleda utakmice...
Onda ga bocnite nekim štapom, jer je, izgleda, umro.


Honda


<< Arhiva >>