Ugodan vikend uz muškadine hehe

30.08.2013.



Stari, iskusni apotekar podučava
mladog apotekara pripravnika:
• U ovim plavim bočicama na velikoj polici se nalaze antibiotici.
U crvenim bočicama u fiokama se nalaze tablete protiv bolova...
Mladić ga pažljivo sasluša i upita:
• Izvinite, a šta se nalazi u ovoj velikoj žutoj posudi?
• Ah da, zaboravio sam. Iz te posude uzimamo tablete u slučaju
da je recept totalno nečitak.



Pecao, tako, Lala, i upecao zlatnu ribicu. Riba k’o riba, obeća mu
tri želje u zamenu za slobodu.
Pusti je Lala i poče da razmišlja: “Prva mi je želja da me žena nikad ne prevari…
Druga je, ako me prevari, da ja to ne saznam…
A treća je, ako saznam, da se ne jedim.”



Pričaju dvije plavuše:
• Jao, ne znam šta ću sa sobom...
• Što, je l' krečiš?



Dolazi Fata, dobrodržeća gospođa u pedesetima u ljekarnu i odmah
s vrata viče ljekarniku: - Dajte mi 10 komada antibebi pilula.
Ovaj je pogleda i pristojno odgovori: - Gospođo, vjerjujem da vam u vašim godinama ne
treba tako nešto, znate li za što one služe? Fata klimne:
- Znam, protiv glavobolje. Ljekarnik se nasmije i odgovori:
- Pa nije glavu, bona, nego za kontracepciju. Fata ga hladno otpli:
- Znam to, bolan, nisam blesava. Ja to dam kćerima pa me ne boli glava.

Hello kita:


- Kad cigo pere ruke? Prije ili poslije pišanja?
- Za vrijeme pišanja!



Zašto su žene jako loši vozači?
Svi instruktori vožnje su muškarci.



Prilazi Crnogorac djevojci na plesnjaku i pita: - 'Oš plesat?
Ova odgovori sva ozarena: - 'Oću. Crnogorac klimne glavom i procijedi:
- Ajd' diž' se i pleši, pusti mene da ja sjednem!


Suknjice se dizu


<< Arhiva >>