Napokon tri tjedna odmora hehe

02.08.2013.





Šta kažu novorođene bebe u BiH koje se rode putem carskog reza:
- Ni matičnog broja ni pičke materine!



Udje pandur u prodavnicu i pita prodavca:
- Imate li televizor u boji?
- Da.
- Dajte mi jedan plavi.



KONOBAR: Bitte ?
MUJO: Šniclenzi, cvaj pivenzi, majne jednu
salatenzi...
-Ode konobar i donese sve što je Mujo tražio...
- Jesi li vidio Suljo što ti je reći kad čovjek zna pričat Njemački?
Na to će konobar:
- Pojeo bi ti govnenzi, da ja nisam iz Bosne.



Pričaju mujo i haso u zatvoru kaže mujo:
- haso, šta je tebe dovelo u zatvor?
- Sudbina ,odgovara haso, a tebe ?
- Pa policija ,kaže mujo..



Odveo momak djevojku u impresivan restoran na romantičnu i skupu večeru
I tako ,poslije obilne večere ,devojka iznenada ispusti gasove .
dečko--Je si l" ti to prdnula ??
djevojka-:pa....malo...
dečko:--tvoje malo meni smrdi mnogo!



Pita učiteljica Pericu:
- Zašto si na roditeljski pozvao svog dedu?
- Jedini on slabo čuje!



Došao seljak prvi put u Beograd, ne može se da se snađe,
pa pita jednog pandura gde se nalazi Kalemegdan. Pandur će njemu:
- "E stari moj, pa to zna svaka budala."
- "Zato te i pitam!", odgovori seljak.


Jebiga


Dragi posjetioci ovog bloga napravicu stanku od tri tjedna,
da se malkice odmorim od tehnike,da natankam malkice nove energije pa ako sve bude
ok citamo se ponovo za tri tjedna a do tada ostajte mi zdravi i nasmijani..


<< Arhiva >>