žene hehe

24.07.2013.



Pričaju dva alkosa: Druže jesi večerao? Ni kapi!!



Imaš dva izbora u životu:
možeš ostati neudana i osjećati se jadno
ili se udati i poželjeti da si mrtva.



Neka žena uplati oglas u novinama:
Tražim muža
Idući dan stigne joj stotinjak pisama.
U svima je pisalo:Možeš dobiti moga



Žene neće nikad biti ravnopravne s muškarcima sve dok ne iziđu na ulicu
ćelave i s pivskom
trbušinom
a da su pritom i dalje uvjerene da se dopadaju suprotnom spolu.



Sud:
Sudac: Mujo zašto si ubio zeca a nisi član lovačkog društva?
Mujo: A zašto je zec jeo moj kupus a nije član moje porodice?


Dosao vlasnik farme na sajam zivotinja. Stigao je pred kraj, pa nije bas
bilo velikog izbora. Trebao je pijetla, ali nije bilo niti jednog. Konacno
kod jednog seljaka vidi jednog zavezanih nogu i krila.
"Treba mi pijetao, kokosi mi slabo nesu jaja." - kaze gazda.
"Imam ovog, ali ne mogu vam ga prodati." - uzvrati seljak.
"Zasto?" - čudi se gazda.
"Opasan je, taj vam jebe sve sto stigne!" - kaže seljak.
"Ma dobro, dajte mi ga, bas mi takav treba." - zamoli ga gazda.
"Dobro." - pristane seljak. - "Ali budite oprezni, ne ispustajte ga iz vida
i ne ostavljajte samog nikada!"
I tako gazda kupi pijetla. Tjedan dana drzao ga on odvojeno od kokica, samo
ga je pustao na sat vremena dnevno, koke su bile zadovoljne, dobro je
obavljao posao. Zatreba gazdi stocne hrane i odluci skoknuti u grad. Dobro
je zatvorio vrata od kokosinjca i ode. Kad se nakon par sati vratio imao je
sto vidjeti. Zica od kokosinjca razvaljena. Sve koke okolo leze po podu,
perje svuda okolo. Ode gazda u stalu, kad tamo sve kobile izjebane, krave
isto tako, perje svud po stali. Ide on dalje kad ono pas cuvar isto lezi sav
izjeban. Krene on dalje po selu i vidi uz cestu sve patke, guske, macke, sve
leze izjebane. Odjednom ugleda na jednom proplanku svog pijetla kako lezi
kao mrtav, iznad njega kruze lesinari pripremajuci se da slete.
Brzo on potrci prema njemu vicuci: - "A sto ti je to trebalo, sad si
krepao!"
A pijetao otvori oci i pokaze prema nebu: - "Pssst! Picke stizu!"



Ulazi Škot u trgovinu:
"Molim,dajte mi četvrt kile crnog kruha...i zamotajte ga,ako je moguće
u današnje novine"!



Zaustavio policajac Mujino auto i traži mu vozačku dozvolu.
"Ne dam,polaži k'o i ja pa ćeš je i ti imati"!


Tko ce uhvatiti buket na svadbi:


<< Arhiva >>