Volite li Bajke hehe

22.07.2013.



Večera gubavac u restoranu i lik stol do njega svako
malo skoro povrati.
(bljuuuuv)
Nakon nekog vremena ustane gubavac i reče liku:
-Ako vam se gadi što ja večeram ovdje ja ću izaći!
veli lik: Ma ne gadiš mi se ti već "ovaj" iza tebe što ti umače kruh u
ledja...



Ulazi čovjek u kafić i naruči kavu. Konobar mu kaže:
- Nemamo kavu, može neko piće?
Čovjek ga pogleda i reče:
- Nema kave? Pa što se onda zove kafić - što se ne zove pičić?



Na ulazu u jedan restoran stoji sljedeći natpis:
''Jela od gljiva naplaćujemo unaprijed!''



Gdje Bosanka krije pare od muža?
Pa pod knjigom.
A Crnogorka?
Pod lopatom.
A gdje krije Hercegovka?
Na stolu, pa nek uzme ako smije.



Policajcu umrla majka ...
Skupile se komšije na žalost , a policajac se javlja na telefon .
Kada je spustio slušalicu kaže im :
Hoće nesreća na nesreću ! Evo mi brat javlja da je i njemu umrla majka..



Šta radi devojka između Džastina Bibera i njegovog druga?
Smeta im



Djevojka piše dečku pismo:
"Ja ovako više ne mogu,
ne volim te, a i 4 puta sam te prevarila,
vrati mi moju sliku i oprosti."
Dečko sav razočaran pokupi
slike svih djevojaka koje je imao,
ubaci slike u kovertu i napiše:
"Ja ne znam koja si ti,
uzmi svoju sliku a ostale vrati".


Japanske reklame:


<< Arhiva >>