Halloween hehe

31.10.2011.



Pita Suljo Muju:
Mujo, sta je jupa?
Nemam pojma!?
Maji otvoj u zidu.


Pricaju fata I mejra:
Fata – jesi li se ti pojebala skoro s kim?
Mejra – jesi prosta, ne kaze ze jebavala, nego jesi “spavala” s kim”
Fata – aaaaaa……
Mejra – nisam skoro spavala ni s kim, a ti, sta bi sa hasom??
Fata – jesam jesam, jeb…mislim, sapavala sam sinoc, cak
sta vise, spavao me je I u dupe..


Kakva je ljubav između policajca i plavuše? - Presipanje iz šupljeg u prazno!


Mujo testeriše, skroz ga oblio znoj, muči se jadničak. Prolazi Haso i pita:
• Šta se bolan mučiš, koji ti je?
• Ma ništa, stara mi pila...
Izlazi stara iz kuće:
• Šta pričaš bolan, nisam pila, matere mi!


Ubjeđuje djevojka dečka kako je malo puta spavala sa
momcima, pa mu kaže:
• Hajde stavi mi prst unutra!
On stavi.
• Hajde stavi dva prsta!
On stavi.
• Hajde stavi cijelu ruku!
On stavi.
• Hajde stavi i drugu ruku!
Stavi on i drugu ruku.
• Hajde sada tapši!
A dečko će:
• Pa ne može!
A ona će ponosno:
• Pa naravno da ne može.


Što reći?


Do srijede budite dobri..

<< Arhiva >>