Kako to misliš hehe

24.10.2011.



Ulazi tip u autobus, prilazi jednom putniku koji sjedi i kaže mu:
• Reci dva!
Putnik odgovori:
• Dva.
Ovaj se šeretski nasmija i odgovori mu:
• Jebo te ja!
Prilazi drugom putniku i zatraži isto od njega, ovaj reče:
• Dva.
• Hahaha, jebo te ja!
Prilazi nakon toga trećem putniku i reče mu:
• Reci dva...
A sa sjedišta ustaje rmpajlija od 2 metra i stade ispred njega. Ovaj ga odmjeri i reče:
• U, jebo me ti!


Udala se plavuša za trubača. Pita je trubač nakon prve bračne noći:
"Kako ti je bilo?"
A ona će: "Dobro, samo je truba malo mala. On:
"Pa nisam ja znao da ću svirati u tako velikoj dvorani."


Sreli se Mujo i Haso na trgu u Veneciji. Iznenadili se jedan
i drugi, i pitam Mujo Hasu:
- Otkud ti ovdje, Haso?
Haso mu odgovori:
- Ja ovde poslom, a ti?
Mujo ponosno reče:
- Eee, ja na medenom mjesecu!
Okrene se Haso, pogleda unaokolo i upita Muju:
- Ooooo! A gdje ti gospođa?
Mujo ga zbunjeno pogleda i reče:
-Ćuj, da, gospođa... A 'ko će mi pazit' na trgovinu u Sarajevu?


-Nekima je križ na grobu jedini plus u životu.


Putujuci muzikanti:


<< Arhiva >>