Lijep vikend svima hehe

07.10.2011.



Hrvatska pošta plasirala je markice s likom Jadranke Kosor.
Međutim, svi se žale da se slabo lijepe.
- Ma kako slabo, uzvikne Jadranka, uzme kamen temeljac pod ruku i pred trafiku.
Uzme jednu markicu, pljune, zalijepi, pokuša odlijepiti ali ne ide.
- Kako slabo, pitam ja vas!?
- Eeee, gospođo premijerko, ne pljuju ljudi s te strane


Zaustavi policija Muju i pita ga:
- "Jeste li pili šta?"
- "Zašto?! Zar opet imam ružnu ženu na suvozačkom mjestu!"


Ako želite imati stan boli glava, montirajte niske lustere.


Služio Mujo osamdesetih godina vojni rok i javi mu Fata da je postao otac.
Zamoli Mujo kapetana da ga pusti kući da vidi maloga Mujicu i kapetan mu dozvoli:
"Može, ali vrati se sutra" - odgovori mu nadređeni.
Nije Muje bilo danima i napokon se pojavi u kasarni. Pozove ga tada kapetan
na raport i Mujo mu kaže: "Izvolite, druže kapetane, eto me, stigao sam dan ranije!"
"Kako to dan ranije, pa nema te toliko dugo", odgovori mu kapetan.
"Pa rekli ste mi da se vratim SUTRA, a ja stigao već DANAS!


Najgora kletva za taksistu:
- "Da bog da da ti se strujomer kući okreće kao taksimetar!"


Zašto plavuša drži vodu u gaćama?
Da joj ne ugine ribica.


kum unistio vjencanje


<< Arhiva >>