život muškarca hehe

06.10.2011.



- Jedini je Chuck Norris zadavio čovjeka bežičnim telefonom!


Priča djed svom unuku:
- Kad sam bio mali, molio sam se svaku večer za novi bicikl.
S vremenom sam shvatio da Gospodin ne djeluje na taj način.
Ukrao sam bicikl i tražio Gospodina da mi oprosti.


Došao stranac u Zagreb i pita prolaznika:"Je li ovo Tuškanac?". "Aha",
odgovara mu ovaj. Strancu ništa jasno, i dođe do drugog prolaznika i upita ga isto.
"Da", reče mu ovaj.
Nastavi stranac dalje i dođe do policajca i upita i njega isto. "Da, ovo je Tuškanac".
Nato će stranac:"Pa možeš li mi objasniti zašto netko kaže aha, netko da, a netko jest?".
Kaže policajac:"Onaj koji ti je rekao aha nema ni osnovnu završenu.
Onaj koji ti je rekao da, ima srednju!". Stranac:"A ti znači imaš fakultet?". "Aha".


Plavuša podizala novac na bankomatu, a iza nje bila druga plavuša,
- "Aaaa! Vidjela sam tvoj pin! To su četiri zvjezdice!"
- "Niiiije, nego 1549!"


Pametan muškarac + pametna žena = Romansa.
Pametan muškarac + glupa žena = Afera.
Glup muškarac + glupa žena = Dijete.
Glup muškarac + pametna žena = Šoping!


Kaže muž ženi:
- Haj'mo jednom na nudističku plažu da se opustimo...
- Ma jok...
- Pa što neceš, biće nam super...
- Ma neću, pa da posle svi pričaju da sam se udala zbog para !


E jebiga:


<< Arhiva >>