Cigan i gay hehe

05.10.2011.



Dva prijatelja starkelje u najboljim godinama poželjeli
da se pod svoje stare dane još jedanput provedu kao u najboljim danima i krenu
u grad u provod. Nakon što su sljuštili nekoliko rakijica i vinjačića, završiše u
jednom lokalu iz "crvenog miljea"...
Kad su vlasnici lokala rekli da bi željeli malo "provoda", ona pogleda dvije ''stare vreće'',
ode do svog menadžera i šapne mu: "Idi gore i u prve dvije sobe napumpaj po jednu
gumenu lutku. Ova dvojica svejedno ništa neće primijetiti i nema potrebe da
bez veze "angažiramo naše najbolje djevojke..."
Menadžer ode gore i učini kako mu je rečeno, a dvojica starkelja nakon toga
obaviše "svoje"...
Na putu kući, onako zamišljen, reče jedan starkelja drugom: "Znaš, malo je
čudno ali ja mislim da je moja djevojka bila mrtva!?"
"Mrtva?! Ma otkud ti tako nešto" upita ga prijatelj...
"Pa znaš, sve vrijeme dok sam je ja "volio" ona se nije pomaknula i ni jednom
niti pustila nikakvog glasa!"
"Hmmm, znaš nisam ti htio reći ali čini mi se da je ova moja bila još čudnija.
Ustvari ja mislim da sam spavao s vješticom!" reče drugi starkelja...
"Vještica?! A otkud tebi takav utisak?" upita ga prvi..
" Pa znaš, onako u sred "ljubavi" ja sam se toliko napalio da sam je malkice
gricnuo za vrat, a ona je na to prdnula na glas i odletjela kroz prozor,
odnijevši pri tom i moju protezu!!!"


Ulovio student zlatnu ribicu.
Govori mu ribica: "Pusti me i ispuniću ti jednu želju".
Student začuđeno pita: "Pa kako jednu, zar nisu tri?"
Na to će ribica: "Eeee, sad je po Bolonji"


Došao Crnogorac na pazar i pita prodavačicu:
- "Pošto paprika?"
- "Dva eura".
A on ce:
- "Da nijesu možda punjene???"


Ćerka kaže majci: - Mama, opet sam se posvađala sa onim mojim,
ne mogu više da izdržim, doći ću da živim s tobom. - Ne, draga, on mora
da plati za svoje greške! Ja ću doći da živim sa vama!


Došli Mujo i Haso na livadu, razvalili se pod drvu, izvadili pivu i pijuckaju.
Pred njima stado ovaca, i upita Haso Muju:
- Mujo, što misliš, koliko je ovaca u ovom stadu?
Mujo odgovori kao iz topa:
- 1242!
Haso ga zbunjeno pogleda, ode do pastira da provjeri koliko ima ovaca,
i pastir mu kaže isto. Vrati se Haso sav u čudu do Muje i reče:
- Dobro, ba, ajmo na onu drugu livadu, bolja je hladovina ...
Uvale se oni pod ogroman hrast na drugoj livadi, pijuckaju i gledaju drugo
stado ovaca, pa upita Haso Muju:
- Ajde, bolan, reci koliko je ovih!
Mujo opet kao iz topa:
- 824!
Haso opet provjeri kod pastira, i kad se uvjerio da je broj točan,
dođe do Muje i upita ga:
- Bolan Mujo, kako ti to tako brzo izbrojiš te ovce?
A Mujo reče:
- E moj Haso, ništa lakše, prebrojiš sve noge i podijeliš sa 4!


Vidi vraga sto radi hehe


Par fotki od proslog vikenda mozete pogledati na blogu Eurovikend

<< Arhiva >>