Razlika izmedju zrakoplovstva i pjesadije hehe

16.05.2006.



Kako se zove Bosanac koji zna da koristi fen?
Fenomen.

Pozvao Bracanin na samrti svoja tri zeta da im saopcii svoju poslednju želju.
"Dragi zetovi, evo meni se bliži kraj pa sam vas pozvao da vam saopcim svoju poslednju želju. Mojim kcerkama i vama ostavljam sve što sam za života stekao, ali pod uslovom da mi kad budem umro svako od vas u sanduk stavi 2000 kuna., da mi se nadje u onom drugom životu".
Umro Bracanin, rodbina se okupila, i, kao što je red, prišli zetovi, da ispune svoj dug prema preminulom. Pridje prvi zet i stavi u sanduk 2000 din., isto uradi i drugi. Treci zet (koji je isto bio Bracanin) izvadi cekovnu knjižicu, napiše cek na 6000 kuna., stavi cek u sanduk i uzme kusur.


Je l' znate kako su nastali psi bokseri?
Držao Bracanin hranu za psa iza stakla.


Vratila se Karla del Ponte iz posjete Zagrebu, pa sretne Olbrajtovu i kaže joj:
- Pa nisu oni Hrvati tako loši momci kako si ti meni rekla. Mnogo su ljubazni i predusretljivi, samo što su mi stalno ponavljali da sam mnogo muškobanjasta.
- Ma šta te boli kurac, to su i meni govorili - utješi je Olbrajtova.


Marsovci kidnapovali Amerikanca, Rusa i Bosanca, kako bi mogli da ih proučavaju. Otvore glavu Rusu, kad tamo neka super mašina, radi pa rastura. Oni se začude, pogledaju i odluče da su Rusi mnogo napredni i da ih nece napasti. Otvore glavu Amerikancu a ono neka mašinica, radi punom parom, ništa se ne cuje, sve neke brojke, slova... Oni oduševljeni. I odluce da ni Amera ne diraju. A Bosanac... e to je tek zadalo probleme vanzemaljcima. Otvore mu glavu kad unutra samo jedna ŽICA! Oni gledaju, proucavaju ali ništa se ne dogadja. Jedan se ohrabri i presjece je. I šta se dogodilo? Bosancu su otpale UŠI!!!

<< Arhiva >>