Hehe jeli i kod vas prek vikenda bilo ovakvih partija

15.05.2006.



Udje pijanac u tramvaj i sjedne na kraj tramvaja. Nakon nekog vremena se izdere: "Svi vi sa lijeve strane ste kurve i lopovi a vi sa desne budale !". Svi se okrenu i odmjere ga ali niko nista.Voze se oni dalje kad opet on.: "Svi vi sa lijeve strane ste kurve i lopovi a vi sa desne budale!". Na to sa lijeve strane se digne jedna postarija gospodja i vikne na njega: "Molim vas ne budite prosti , ja u 20 godina braka nikad nisam prevarila muza !". Kad na to pijanac: "Gospodjo molim vas prijedjite na desnu stranu !!!.

Policajcu umrla majka.
Skupile se komsije na zalost,
a policajac se javlja na telefon.
Kada je spustio slusalicu kaze im:
"Hoce nesreca na nesrecu!
Evo mi brat javlja da je i njemu umrla majka".

Leže baba i deda u krevetu. Kaže baba: -deda, ja mislim da bi ja još mogla
dignut noge...
-ja mislim da bi mogo i ja... A ko ce nas jebat?!?

Izadu dvije mumije nedavno iz piramide u Visokom... razgledaju po Visokom,
pa pita jedna mumija drugu:
"Znaš li ti majke ti... jel' ovdje vrijeme išlo unaprijed il' unazad?"

Hoda njemacki vojnik Poljskom 1941. i iskoci pred njega Poljak. On podigne mitraljez da ga upuca kad zacuje Božji glas:
"Nemoj ubiti ovog covjeka!"
Njemac svejedno kaže:
"Ubit cu ga, zašto ne?"
Bog odgovara:
"Nemoj ga ubit, on ce biti sljedeci papa"
Njemac odgovara:
"Može, ako cu ja biti papa poslije njega."

Budi se dijete izjutra i ode u kuhinju, a tamo nepoznati muśkarac zaviriva u hladnjak.
- Zdravo, ti si novi baby sitter?
> Ne, ja sam novi mother fucker!

<< Arhiva >>