INTERNAŠNL ćušpajz mjuzik box
Septica
BILLYS BAND
SUPERHIKS



EUREKA - šta je ljudi.. hoćete hita ..

02.05.2005., ponedjeljak

Bobi, pozdrav tebi mali....

uuh... jebemti zivot, prica pocinje vako:

bio jednom jedan mali bijeli pas, dobili ga od prijatelja, najljepsi je bio onako mini zlatni ili bijeli retriver, mjesanac snenog pogleda... i kad je imao par mjeseci bio je zivahno stvorenje koje je trcalo za loptom ili nekim drugim predmetima koje smo mu bacali ko djeca...

imao je svoju kucicu i veeliko dvoriste gdje je landrao od jutra do sutra, lajao je na pse i mačke, mazio se stalno pizda jedna.. eh... :) nismo ga htjeli vezat nit stavit u neki kavez, nego neka ga bude, odlazio je i dolazio po potrebi, hrkao u narucju.. ma jebemu volio sam maloga...i nema smisla opisivat kako me za njega vezu uspomene kasnog djetinjstva, obitavanja kod babe i djeda...

u zadnjih par godina nije me cesto bilo kuci, jednom mjesecno mozda, uvijek kad sam dosao zamase mali repom i zaleti se prema meni... ponjusi me i pocle letat okolo ko mutav... veeselje mene i njega.. jebemu mi zao sto nisam vise vremena proveo s njim..

saznam danas da je dosao sav krvav i umro na stepenicama ispred moje bake, njoj je znacio sve u zivotu s obzirom da je bila sama, imala njega ko druga..eh.., najvjerojatnije ga neke đukele potrgale.... i jedvice se dovukao do praga, tio je umrijet kuci.............

ma ukurac.... znam da zivot ide dalje, i ovako nesto se moralo desit al jebemti zivot ... stiltalo me to, i bemti osjecao sam jucer nesto, neku sporost i sjetnost, bezvoljnost....

no... zasto ovo uopce pisem... eto tek tako da znam kako sam se osjecao na danasnji dan, i da ga ne zaboravim.... aj zdravo mali i ostat ces tu negdje u meni....

aj nadam se na niko ne cita ova sranja, no neka ostane reminder



- 14:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Tu stavljam sve sto je meni bitno i zabole me za tudje misljenje i definiciju bloga... pa ko oce nek cita, ko nece ....
PJESME
BUDITE PJESNICI - SAMO ŽIVI I SAMO BUDI.... napišite koju dobru riječ... članak.... prozu... sve prolazi...