INTERNAŠNL ćušpajz mjuzik box
Septica
BILLYS BAND
SUPERHIKS



EUREKA - šta je ljudi.. hoćete hita ..

15.12.2004., srijeda

CITATI...

Političari

"Možete ubiti tisućee ljudi; Možete da uništite život; Ali ne možete ubiti ideju.
- Izraelski vrhovni ministar Shimon Peres, komentirajući ubojstvo Yitzhak Rabina

"Najveća mana kapitalizma je nepravedna podijela blagostanja; Najveća vrlina socijalizma je podjednaka podijela bijede.
- Winston Churchill

"Povijest će biti dobra prema meni, jer namjeravam da je napišem.
- Winston Churchill

"Ako prolazite kroz pakao, samo naprijed.
- Winston Churchill

"Bilo je slučajno. Potopili su mi brod.
- John F. Kennedy, na pitanje kako je postao ratni heroj

"Nije pretjerano kazati da neodlučni ljudi mogu za tren promjeniti mišljenje.
- George Bush

"I ja imam svoja mišljenja mada se ne nekad slažem s njima.
- George Bush

"Bio sam pod sedetivima, kada sam donio odluku da spalim trake.
- Richard Nixon, Watergate afera

"Nismo ostali kratkih rukava. Postigli smo totalnu jednakost u siromastvu.
- Nguyen Co Thatch, vijetnamski ministar

"Citao sam o politici i ucio ... sada znam broj kontinenata.
- George Wallace, 1968

"Tradicionalno, vecina australiskog uvoza dolazi preko mora.
- Keppel Enderbery

"Kako Y2K moze da bude problem u zemlji gde imamo Intel i Microsoft?
- Al Gore

"Usmeni dogovor nije vrijedan papira na kome je napisan.
- Samual Goldwyn

"Ne racunajuci ubojstva, Washington ima jednu od najnizih stopa kriminala u zemlji.
- Marion Barry, gradonacelnik Washingtona

"Postoje dvije vrste istina: prave istine, i izmisljene istine.
- Marion Barry, povodom uhićenja zbog droge

- 10:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Tu stavljam sve sto je meni bitno i zabole me za tudje misljenje i definiciju bloga... pa ko oce nek cita, ko nece ....
PJESME
BUDITE PJESNICI - SAMO ŽIVI I SAMO BUDI.... napišite koju dobru riječ... članak.... prozu... sve prolazi...