INTERNAŠNL ćušpajz mjuzik box
Septica
BILLYS BAND
SUPERHIKS



EUREKA - šta je ljudi.. hoćete hita ..

13.10.2004., srijeda

Kakav dan

eto nakon ovih zajebancija da napisem si koju ozbiljnu rijec.... bogme u zadnjih par dana vidljivo je da nema vise sunca previse i kako je jesen presla skoro u zimu .. sto mu gromova... no jucerasnji dan poslije posla mi prosao ful laganini sto je promjena nego inace i skroz mi odgovara... a danas mi je misija opet se zaletit u kset na jedan po meni bi mogao biti jako dobar koncert... grupa stop... decki su stari rajderi i ne mijenjaju se vec dvajest godina..... dobar rokenrol podmazan sa hendriksom i zeppelinima... gledao sam ih vise od nekoliko puta i moram priznat da mi uvijek izvuku neku novu energiju iz sebe samih i mene... tako da ce ovo biti opet jedno dobro duhovno uzdizanje...

recenzija slijedi... :)))

- 12:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Tu stavljam sve sto je meni bitno i zabole me za tudje misljenje i definiciju bloga... pa ko oce nek cita, ko nece ....
PJESME
BUDITE PJESNICI - SAMO ŽIVI I SAMO BUDI.... napišite koju dobru riječ... članak.... prozu... sve prolazi...