INTERNAŠNL ćušpajz mjuzik box
Septica
BILLYS BAND
SUPERHIKS



EUREKA - šta je ljudi.. hoćete hita ..

08.09.2004., srijeda

Za godine tvoje...

Kazi mi
Da li kad mislis na nas
Tisina vlada poljima
Koja cuvaju sve nase tajne

Sjecanja
Imaju pravo na nas
I svakog jutra bude me
Placem u sebi, lagano umirem

Zasto bih plakao
Ali ponekad, uvijek sama od sebe

U more padne u milion jos jedna
Topla suza za tebe
Zasto bih plakao

Vidis ponekad snovi dobiju krila
Evo dajem sve svoje
za godine tvoje
I sto si nekad mi bila


Nadam se
Dok dani puze kraj nas
Da mozda negdje i ugledam
Te stope tvoje cekam citav vijek

Zaveden mirisom sna
Koji krade mi dusu
A znam da nemam pravo
Ne, nemam pravo na nas

Mozda bih plakao...

lijepa pjesma grupe Van Gogh...

- 10:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Tu stavljam sve sto je meni bitno i zabole me za tudje misljenje i definiciju bloga... pa ko oce nek cita, ko nece ....
PJESME
BUDITE PJESNICI - SAMO ŽIVI I SAMO BUDI.... napišite koju dobru riječ... članak.... prozu... sve prolazi...