INTERNAŠNL ćušpajz mjuzik box
Septica
BILLYS BAND
SUPERHIKS



EUREKA - šta je ljudi.. hoćete hita ..

27.08.2004., petak

Blog me baby

fino ja prolazim ulicom.. jedem neko smece od trokut pice... i ono sva se skorila.. pa vidjeh neke golubove... hm.. ajmo im bacit mozda se ufate.. i vid vraga.. stvarno.. bacim malo komada tijesta.. i evo njih osamsto miliona oko mene.... nista.. ionako nisam bio previse gladan pa poceo ja dijelit onako otvorenog srca.. odma se osjecah bolje....

cak i sjeo na klupicu i pocnem bacat malo lijevo malo desno... prodje tako dvije tri minute...zastanem i pogledam lijevo i desno... pa opet dolje.... slucajno mi pade napamet jedna stvar...bemti... pa osjecam se ko penzoner i koji je to meni kujac da sad to napravih... ma ko ga hebne... idemo dalje... golubovi na parove razbrojs.... doletilo i jato vrabaca... pa pocne tuca oko komadica...

odlucih ih takticki odvojit tako da paralelno bacam na jednu stranu golubovima, a na drugu vrapcima... i vid vraga... djeluje.... mini ptice na lijevoj, a veliki drugovi na drugoj - bore se svoj sa svojim i nema rasnog nasilja....

jadne ptice.... no sve je to rokenrole.. ocito... moj osjecaj nakon ovakvog blesavog ispada jeste da bi mogao to napraviti i ubuduce, penzionerski osjecaj od 5 minuta... tko zna... niko nista ne zna...

- 10:24 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Tu stavljam sve sto je meni bitno i zabole me za tudje misljenje i definiciju bloga... pa ko oce nek cita, ko nece ....
PJESME
BUDITE PJESNICI - SAMO ŽIVI I SAMO BUDI.... napišite koju dobru riječ... članak.... prozu... sve prolazi...