INTERNAŠNL ćušpajz mjuzik box
Septica
BILLYS BAND
SUPERHIKS



EUREKA - šta je ljudi.. hoćete hita ..

16.07.2004., petak

G.O. iliti idem u penziju na dva tjedna

eto ovako... ja kao ja odoh malo se odmoriti od svega u poslovnom i privatnom zivotu.. moram priznati pasat ce mi hladjenje mozga i przenje ostalih dijelova tijela (mozda si sprzim i mozak odma, tako da cu si ugraditi neki cooler) ... na meni vrlo kratko vremensko razdoblje ali bolje ista nego nista....

Nastavak i javljanje ce se desiti i sa godisnjeg mozda, no za to cu jos vidjeti... uglavnom of lajn sam sto mi daje malu radost u zivotu mom.

U prethodnom postu sam pokusao napisati tzv. pjesmicu iz raspolozenja i lijevog rukava .... i takvih pokusaja ce biti jos... o kvaliteti moje pjesnicke faze se nece moci komentirati jer samo spajam rijeci koje mi padnu na pamet nepovezano, dok ce ovaj blog ostati predmet zajebancije na razni nacin sa kratkim uletima pjesnicke i prozne slobode ovisno o mojem dobrom ili losem ili nekom blesavom raspolozenju.........

Trenutno mi odgovaraju ovi stihovi... jest da su na ingliš.. ali posto smo se amerikanizirali/englezirali skroz (citaj: kapitalisticki svinjeizirali) mislim da ce ljudi moci procitati isto:

walking down the street feelin no brain
walikng all over my feet, crazy again

leaving my mind in a empty ticks
that is cause Im a on penzija for two weeks - ahoj

- 16:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Tu stavljam sve sto je meni bitno i zabole me za tudje misljenje i definiciju bloga... pa ko oce nek cita, ko nece ....
PJESME
BUDITE PJESNICI - SAMO ŽIVI I SAMO BUDI.... napišite koju dobru riječ... članak.... prozu... sve prolazi...