< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Nešto o meni:

zovem se eugen,
imam 14 god.,
nadimak mi egy,
izašao prvi put van
22.12.1992,
treniram nogomet,...
MSN:eugenstoja@hotmail.com

EExcellent
UUnforgettable
GGlamorous
EEnjoyable
NNew

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Carski linkovi:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Anin blog,ženska je pre jaka,...

Evo Neki Predlošci
Gadurini predlošci
Predlošci za darkere
Dajanin blog,OK cura, ide u gimnaziju.
Eminin blog,cura je luda do daske
Alen,frend iz bivšeg razreda,tip je LUD!
Aljin blog,još jedan frend(životinja)
Evo tu si možete naci neke stvari za blog
Janin blog,isto luda cura
Neznam kak se zove al lik je car i po
Blog grupe connect
Blog najboljeg hr. generala...General woo

Pjesme i Slike!



image hosting for myspace

image hosting for myspace














Slike!

Image hosting

Image hosting



myspace layout

myspace layout



image hosting for myspace

image hosting for myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts

srijeda, 26.12.2007.

Sretan Božic!

E ovako sretan Božic svima koji ga slave,a oni koji ne slave nek samo cestitaju meni i sve riješeno!hahahaha
Evo ima cak i par novih stvari:
1.dobio sam novi mobitel jer sam najbolji ucenik u razredu,prošao s 3.9,inacer bih vam i skenirao i stavio tu,al ako ništa možda budem samo slikao!hahahaha
2.U bedu sam zbog neke ženske,toliko mi se sviđala,i znala je to,i onda mi na kraju kaže da je upoznala nekog drugog s kojim ce biti!Pa ako ima neka usamljena zgodna ženska nek mi se javi!
3.mislim da je ovo gotovo,procitaj 4!
4.slažem se s tobom 3,ali bolje da pitamo 5!
5.da gotovo je malo sutra!
6.dobro dosta,sad je stvarno gotovo!

eto malo zajebancije nikom ne škodi!
Ajde budite i ostanite pozdravljeni!
P.S. Fegy daj je vec jednom požvali!Hahaha

i da skoro sam zaboravio,bio sam na Marchelu!Di sam dobio broj od te ženske!Bilo je prejebeno,bili ja,fegy,i 4 bambusa!iz moje ekipe!

Marchelo ft. elemental:Bekstvo


Evo ovo malo duže traje,al je prejako!hahaha



| Ajde napiši nešto da imam više od (11) | komentara print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.