blog koji čitam
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Kriz zivota
Ruza u kamenu
Dnevnik mladog svecenika
pater Luka Rađa2
Evanjđelje u molitvama
Zivjeti kao LJubljeni
Julijana
Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Zivot je uvijek radni dan

27.11.2007., utorak

POVUCENA U SEBE

Zasto krijes sve u sebi?
Reci nesto i meni!
Zasto da te sitnice muce, i
u tebi cuce?!
Sve tvoje male greske,
mozda kao sunce blijeste!
Greska ko; greska ponekada
se cini teska.
Nemoj da ti bude teska;
svaki covjek ponekada kaze
"Greska je greska,ali ako je
imas s nekim podjeliti
PA I NIJE TESKA."yeshttp://www.blog.hr/smajlici/yes.gif
yes

- 12:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

19.11.2007., ponedjeljak

Roditelji vrjedjaju djecu

Nedostatak vremena za obitelj, roditelj cesto ispoljavaju grubim rijecima prema djeci.
-Nemam vremena, zabavi se necim!
Glup si , od tebe nista u zivotu!
Lijen si kao stric!
Roditelj nije niti svjestan koliko to utjece na psihicki razvoj djeteta.
Djete se povlaci u sebe, i uvjek se smatra krivim.
Kroz svoje odrastanje kada spozna ,da moze uciniti dobre stvari, javlja se bjes prema roditeljima.Sve recenice grubosti iz djetinjstva, tada zabljeste na ekranu, a do tada su bile pohranjene duboko u dusi.

Hvaliti treba djecu kada dobro cine, a na lijep nacin ih kritikovati kada grijese.
Djete treba odgojiti u postenog covjeka. Odgoj ne tolerira greske.

- 12:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

15.11.2007., četvrtak

Slatkorjecivi politicari

Covjek vrlo lako moze nauciti pricati, uz malo intelegencije i ubjedljivo lagati.
Nasi politicari upravo to rade u ovo vrijeme.Uvjek iste price, uzaludna obecanj,
a jadni mali covjek ceka bolja vremena.TO vam je ono"Crkni magarce dok trava naraste".Pravi covjek za voditi ovu nasu drzavu bi bio gospodin ANTE GOTOVINA.On ze borio da oslobodi svoj dom,ali ne iz fotelje.On hrvatsku voli srcem ,a ne pricom. Znate kada volte srcem sta ste sve spremni trpiti.On i nasi bojovnici srcem trpe, a pliticari trpe punom zlicom i ovo cu si kupiti, a ovo necu.

- 12:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

14.11.2007., srijeda

Djeca roditelja koji vjeruju u Boga

Djeca iz vjernicke obitelji osjecaju se sigurnije.
Trazeci blagoslov od roditelja pri polasku u skolu djete se osjeca jacim,i
spremnijim da se uhvati u kostac sa skolom.Trazeci molitvu od roditelja,tada djeca znaju,osim roditelja da je i Bog s njima.Takva djeca nemaju strahove od
neuspjeha, jer ucec ih da ljube Boga,znaju da nije grijeh padati, ali je grijeh

- 16:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

12.11.2007., ponedjeljak

Ulazak u svjet odraslih

PRICA JEDNE TRINAESTGODISNJAKINJE

Sa mnom se nesto desava. Ne mogu sebi objasniti neke svoje postupke.
BARBIKE i krpice su mrtve!
Nema ih vise u mojoj glavi,samo ponekada letimicno bacim pogled u
kutiju,gdje je mama to spakovala.

U meni sve vristi, bunim se za sitnicu,svadjam se,
placem!
Mislim da me nitko ne razumje!
OH,kako ima dana kada sam depresivna, a ponekada sebe ne prepoznajem.
Odjednom, u meni se probudi zena,
koja bi spremala po kuci i pravila rucak.

Sto je to sa mnom?
Sve se sukobljava u meni!
Volim se oblaciti, drugacije, sminku obozavam,

decki me posli zanimati drugacije,nego unazad cetri do pet godina.
Nema vise one male djevojcice u meni!
Otisla je, samo ponekada svrati!
Kada svrati,cesto je otjeram!
Nije mi se svidjala!
Tiha je bila,a ja sam sada prkosna i ponosna.
Smjelo gazim kroz ovaj mladi zivot.
Ceste su greske, ali tu su roditelji, koji sve to vide i nastoje ispraviti.
KOliko god se bunila u momentu opomene, kada mi se objasni
moja greska, nastojim je ispraviti.
Ne odmah!
Cesto cujem od roditelja da djeca u nasim godinama ,
znaju izabrati krivi put koji je tesko ispraviti.
Nadam seda ja necu ici strmim stazama, loseg puta.
Zivot sa sobom nosi uspone
i padove.











- 13:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

09.11.2007., petak

KAKO PODICI DJETE IZ PEPELA

Pepeo mozemo uzeti i rasuti na sve strane,to je u biti kada djete misli da je na dnu. Pepeo treba skupiti u jednu cjelinu,i uvjek bditi da truncicu one prasine ne odnese vjetar. Tu treba biti roditelj, i te cestice njezno cuvati. Covjek se pita kako ce to uspjeti. LJubavlju covjece! Danas djeca imaju nedostatak ljubavi.Roditelji , trce ,rade, dabi stigli ovu suvremenost danasnjeg svjeta. To je nedostatak ljubavi.Pokloniti djetetu danas sat do dva svoga vremena je pogubno. Mora te biti dvadeset cetri sata na raspolaganju svojoj djeci.Evo jedne mudre misli: "Bogastvo nije samo u novcu. Kolike li su skitnice bile bogatije od svih ljudi."

- 07:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

08.11.2007., četvrtak

NE SUDI

Tko si ti covjece?
Tko sam ja covjece?
Tko smo mi da sudimo,
malome COVJEKU?

Tko je bez grijeha, neka kaze!!!

Tko je bezgresan, neka
VIKNE!!!

Ali da,uvijek ce biti Juda,
izdajica,
ali biti ce i Simuna Cirenaca.

- 11:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

07.11.2007., srijeda

RODITELJI -PRIJATELJI

Djeca trebaju prijatelje.Roditelji to mogu biti.Cesto se spustiti na njihov nivo i razgovarati o temi koju oni nametnu.Razgovorom se dosta postize. Autoritet NE. Nitko od nas ne voli "tutora".Roditelji cesto kriju od djece da imaju problema ,moj stav je da tu grijesimo. Kada im damo do znanja da kao roditelj imas problem i s njima ga djelis, tada i oni pocinju djeliti s vama.Koliko roditelji daju toliko im se i vraca.

- 18:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

SAVJEST

U tisini sobe moje,spoznadoh misli svoje.
Poleti, pa stanem...
poletim pa stanem...
I tako idem sve dalje
Cudne su misli te,
prepadnem se zloce svoje.
Analiziram,promatram,slusam.
Sto to slusam?
Losu stranu svoju!
Savjest radi!
Bojim se!
U vrtlogu sam, straha!
To mi treba!
Napokon se stisaje sve!
Savjest je razum!
Moram slusati savjest.
Jer da nje nije bilo .zlo bidobro pobjedilo.
Dobra toliko ima, samo ga treba naci.


- 14:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

06.11.2007., utorak

Adolescentno doba djece

Mladi su jače podložni vanjskim utjecajima, senzibilniji su i nagliji
u odlukama.Roditelji u toj dobi svoje djece moraju biti pravi mudraci.Najvaznije je da djete slusate i promatrate.Djeca u toj dobi jos nisu vjesta da prikriju svoje osjecaje.Impulsivno reaguju,na sitnice,ne im istom mjerom vracati,jer su tada povrijeđena.Njihov revolt okrenuti na zezanje,tada oni popustaju.Jedan od roditelja ,zaista u danasnje vrijeme,trebao bi biti doma s djecom.

- 13:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2012 (1)
Kolovoz 2011 (2)
Srpanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (2)
Veljača 2009 (3)
Listopad 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Zivot malog covjeka
Okreni lice ,Gospodine
Okreni lice ipogledaj name
I blago mojim koracima sudi
Jer život pun je zasjeda i tame
A svi smo slabi, svi smo samo ljudi!

A.B. ŠIMIĆ