Copyright © 2005-09 by eta
mail

ponedjeljak, 28.04.2008. @ 04:00

Bipartite mind

Svi već spavaju i nikoga nema da ga nazovem i zamolim da priča gluposti na telefon, samo da mi ne daju da mislim. I možda si jedina osoba koja će razumjeti sto znači kad kažem da imam košmar u glavi... Pokušavam učiti za ispit koji je za samo 5 sati, ali eto ne dopuštaš mi. Čudno je kako ste otišli od mene, a ovdje ste više nego ikada... u mojoj glavi... pokušavam tebe izbaciti jer samo to mi može dati koncentraciju za sutra, ali stvarno ne ide. Osjećam se kao marioneta i bojim se da ti to znaš i možda čak uživaš u tome...

Ako kojim slučajem ovo pročita on koji me voli, nemoj se uvrijediti ljubavi, o tebi ne mislim ništa loše i volim te... Obraćam se njemu koji te otjerao od mene i koji me se pokušava riješiti. Još uvijek se ljubavi nadam da ćeš ga pobijediti. Ako odeš, falit će nam svima tvoj prekrasan osmjeh i tvoj blagi lik, tvoje tople oči i bezgranična pažnja... svima će nam faliti... a meni... to ne moram govoriti. Samo zatvori oči i vidjet ćeš me. Osjetit ćeš me u srcu i obećajem ti da neću otići…

Možda uživaš u boli koju mi zadaješ i možda se osvećuješ jer sam te zajedno s njim one noći otjerala iz naših života... Ako mu oduzmeš sve lijepo što on je, moram ti samo reći jedno... Iako me izluđuješ, ne dam se... i ono što ti neće uspjeti je natjerati me da njega mrzim. Ja znam da ovo nije on.

Dani koje sam provela s njim bili su najljepši dani mojeg života, a i njegovog vjerujem... i to nitko, pa ni ti sa svojim monstruoznim postupcima nećeš moći izbrisati. Da li ću ga prestati voljeti? Ne, nikada...

Ako je on samo tvoj plod, moram ti čestitati. Uspio si izgraditi nešto prekrasno i potpuno drukčije od sebe. Nešto, nekoga koga je tako lako voljeti. Nekoga tko te obuzme cijelu i nikada ne pušta, i protiv toga se ne boriš. Jer je lijepo, jer je prekrasno čak i onda kada je bolno.

Ako je obrnuto… ljubavi ovdje sam… dođi… stisni se uz mene, sakri se u mojem zagrljaju…

Ujutro kada se probudiš odi do ogledala i pogledaj si u oči. Bit ću ondje s tobom jer sam zauvijek dio tvoje duše.

Volim te ljubavi…