Emocionalna pismenost

petak, 13.07.2012.

Dvije, tri riječi..

ON: Zvao sam i zvao trenera, lipo sam tija reć da me taj mali gnjavi. Trener nije obadavao, a ja bezobrazluk neću trpiti pa sam šinuo malog balunom u glavu.
JA: (prva reakcija, stezanje želuca) Jel' plakao?
ON: Nije, uhvatio se za glavu i počeo zvati trenera.
JA: I?
ON: Pitao me trener jesam ga pogodio slučajno ili namjerno. Rekao sam namjerno pa je on rekao da je za mene trening govoto. Briga me, ja ničiji bezobrazluk neću trpiti.
JA: Dobro, jesi išta naučio iz ovog danas?
ON: Jesam, drugi put ću ga šiniti još jače.
JA: Khm, ne, ne, ne. Tko je zapravo izgubio u ovoj priči? Ti. Probaj ne reagirati odmah na prvu, razmisli prije nego reagiraš, znam da je to teško. Ja se tomu još uvijek učim. Ali budi mudar. Možda si ga trebao tući njegovim oružjem pa početi jaukati kad je on tebe provocirao i gađao balunom.
ON: Je, ispao bi pička.
JA: MOLIM??? Pička kažeš?!? Ti nećeš upotrebljavati pičku kao simbol slabosti, jel ti jasno? Voljela bih vidjeti jednog muškarca koji bi preživio rastezanje bilo kojeg dijela tijela do te mjere pa onda još donijeti drugo ljudsko biće na svijet. Pičku ima da poštuješ! (doduše ovaj dio sam mrmljala iza vrata kupaonice, ali je po tonu shvatio što želim reći)
ON: Dobro, dobro.. a što onda?
JA: Seronja bi bilo sasvim dovoljno.

- 11:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Opis bloga


estrogena@gmail.com
nut

" If only I could just be and stop worryng the same old sad bone of my responsibility for everyone's feelings. Surrender is what I seek. I thought I was seeking skinlessness; what I was really seeking was surrender. Acceptance of the universe. Acceptance of the fact that God, not L., is in charge."