Emocionalna pismenost

ponedjeljak, 18.08.2008.

Tko se nije skrio...

Još sam jednom ustanovila da je nositi erotsko rublje u svakodnevno životu glupo, nepraktično, iritantno i žuljajuće.

Čipkaste gaćice određenog kroja još mogu proći za rad u uredu. Dok sjediš (bilo skupljenih, raširenih ili prekriženih nogu) sve je u savršenom redu. Glede hodanja, stvar je drugačija, sve relacije duže od dva metra izazivaju tanga sindrom.. oliti guza papa gaćice. S obzirom da nisu tanga kroj, nastaje mala gužva ili overdose čipkom. Žulja, svrbi, grebe, a kako dječaka možeš uzeti iz džungle, ali ne i džunglu iz dječaka, ženska emancipacija nije pridonijela drpanju bilo kojeg dijela tijela.

(očito je žongliranje testisa jedna od onih privilegija na kojima nekad toliko zavidim muškom rodu)

Uglavnom, nakon pređenih kojih 100 m u tim gaćama, uletila sam u trgovinu u kojoj sam zatekla vlasnicu s kojom sam dobra.

- Uf, dobro je. Sama si. Nitko me neće vidjeti kako izvlačim gaće iz guzice.

Ona me mirno pogledala i sačekla da ih izvučem pa tek onda rekla:

- Nitko osim svih mojih doma.

Digla sam pogled i suočila se s kamerama koje su snimale trgovinu iz svih mogućih kutova.

A, jebiga.


- 20:48 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Opis bloga


estrogena@gmail.com
nut

" If only I could just be and stop worryng the same old sad bone of my responsibility for everyone's feelings. Surrender is what I seek. I thought I was seeking skinlessness; what I was really seeking was surrender. Acceptance of the universe. Acceptance of the fact that God, not L., is in charge."