23

četvrtak

travanj

2009

FORGOTTEN

Bila sam jednom ovdje
bio si jednom ovdje
a poslije…
cijeli jedan život neće mi biti dovoljan
da zaboravim
ovu našu priču koja je vrijedila
da zaboravim
tvoje oči dok me gledaju
ne zaboravi
teško mi je sada naučiti živjeti
prepustiti se stvarnosti
iznenada bez tebe
bila sam ovdje
bio si ovdje
govoriti o tome sada više nema smisla
ili možda ima
cijeli jedan život neće mi biti dovoljan
da zaboravim
koliko se može voljeti
tvoje ime spominjati
na tvoj glas misliti
da me ne zaboli
i cijeli jedan život neće mi biti dovoljan
da zaboravim
ovu našu priču koja je vrijedila
svaki i najmanji detalj
ne zaboravi
bila sam ovdje
bio si ovdje
i znaš…
još uvijek tražim bilo kakav razlog
da ne zaboravim
da ne zaboraviš


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.