28

srijeda

siječanj

2009

SCAR

Još jedan dan
ispod glasa prošaptana
još jedna usamljena molitva
još jedna obrisana suza
i ta prokleta ženska patnja...
taj prokleti ženski osjećaj
odbačenosti...
Nisi prepoznao onu mene
koja se ne može sagledati očima
koja se ne može osjetiti dodirima i rukama
ljubavi moja
draži si mi od vlastitog života
tvoji poljupci...
molim te...
spasi me...
utapam se ovdje
u kricima anđela
izgubljena i usamljena
znam
ugušila su te moja pretjerana očekivanja
da me usrećiš
da me oslobodiš
ti si moja opsesija
moja fiksacija
tvoje ime - sinonim za sreću
tvoja ljubav - rješenje svih mojih problema
više ni ne čuješ što ti govorim
da si bar htio osjetiti ono što ti ne kažem
da si bar htio samo leći uz mene
zagrliti me
ugrijati
gdje sam te izgubila
dušo moje duše


07

srijeda

siječanj

2009

MALO VELIKO SRCE

Bilo jednom jedno malo srce
raslo je
i živjelo sretno,
okruženo prijateljima
i njihovim dobrim srcima.
Malo je srce znalo
samo za ljubav,
bezuvjetnu,
dječju,
iskrenu.
Hranilo se dobrotom,
ljepotom duše,
milošću,
blagošću.
I onda je jednog dana,
kako to obično biva,
srelo jedno drugo srce.
Potrčalo mu je ususret,
u zagrljaj,
naivno
iskreno.
Malo se srce zaljubilo.
Jako, jako...
preko ušiju i još više
i mislilo je da ima čitav svijet pod nogama
nadalo se da je tako...
ali stvarnost je brzo donijela otrežnjenje
Malo je srce ostalo usamljeno u svojoj ljubavi
neshvaćeno
nije moglo razumijeti kako ono drugo srce
nije osjetilo onu bujicu osjećaja što je navrla,
što se prelila preko rubova malog srca.
Ostalo je usamljeno u svojo ljubavi
napušteno
zaboravljeno.
I malo je srce postalo najtužnije srce na svijetu.
Neutješno
uplakano
beznadežno.
I znalo je malo srce da će jednoga dana
doći neko novo srce i ispuniti njegov život,
ali nikada više, nikoga neće voljeti
sa toliko žara i one prave ljubavi
koja se osjeti samo jednom u životu.
Nikada više, nitko neće moći ispuniti
tu prazninu što je ostala nakon tako okrutnog:
imati...pa nemati...

Zauvijek si u mom srcu...gdje god bio..
Dajem ti ga na dlanu, zašto baš ti ne znaš kud bi s njim?

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.