20

subota

prosinac

2008

LOVERS

Ima li išta ljepše od idealne ljubavi?
Da li postoji takva?
Vjerojatno ne...
Razum mi govori da ne postoji
a srce urla iz dubina:
Oh naravno da postoji!
Mora postojati!




Ne mogu se odvojiti od tebe
izbrisati sve one stranice s tvojim dragim licem
i živjeti
bez tebe
kao da to i nije nikada bila ljubav
Kad bi bar bilo lakše sve ovo
da zaboravim
da pobjegnem nekud...
Zašto ostajem tu
tiha
sama
i ne mogu izustiti ono:
Nemoj ići...
Ne ostavljaj me samu na ovim stranicama
ispisanim tugom
ispranim suzama.
Ne mogu se odvojiti od tebe
i živjeti
kao da to i nije nikada bila ljubav...

10

srijeda

prosinac

2008

LIVING ME, MY DARLING

Ne trebam više ništa
sada
kad me osvjetljavaš ljubavlju
izvana i iznutra.
Vjeruj mi ako možeš,
vjeruj mi ako želiš,
vjeruj mi i vidjet ćeš da može trajati vječno.

Moje zapisane želje što lete visoko
svaka misao, neovisna o mom tijelu.
Vjeruj mi ako možeš,
vjeruj mi, jer
učinila bi loše još jedino sebi.

Živi me,
bez straha da će potrajati cijeli život
ili samo jedan sat.
Ne ostavljaj me izgubljenu
u ovom otvorenom prostoru.
Molim te...

Živi me,
bez srama,
čak i ako je cijeli svijet protiv nas.
Pusti neka mi se makar pričini
da si našao smisao
i osjetio sve ovo što nosim u sebi,
za tebe.

Živi me,
sa svim mojim
maštanjima
čekanjima
suzama
nadama
radošću
i ne treba mi ništa više...

Uz sve ono što imam
dobila sam još nešto,
nešto što nisam nikad imala
ovu želju
da i ti mene žiivš.

05

petak

prosinac

2008

SOLITUDINE

Samoća
tišina
praznina
stezanje u grudima
na mjestu gdje bi trebalo biti srce
da li boli srce
ili misao o samoj boli
da li plačem
ili suze same nekontrolirano teku
da li se može previše voljeti
ili može i više od toga
samoća
i ove kiše što su krenule
samo odmažu
u čemu naći utjehu
iz dana u dan
kad je svaki novi
gori od prethodnog
usamljenost je
kad ostanem mirna u praznini
a vrištim iz sveg glasa
o tišini
ima li kraja ovoj
beskrajnoj
usamljenosti

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.