12

subota

srpanj

2008

I STILL MISS YOU

Ovo može doći kao iznenađenje
ali nedostaješ mi...
Ja vidim kroz sve tvoje laži
ali još uvijek mi nedostaješ
Uzeo si njenu ljubav
a ne osjećaš je kao moju
Kušaš njene poljupce
njeni poljupci nisu vino
nisu moji
Uzimaš od nje
ali ona ti ne može dati
ono što ja osjećam sada
I ona uzima od tebe
ali sigurno ne zna kako
ne zna zašto

Da li je zločin
da li je zločin
to što te još uvijek želim
i što želim da i ti mene želiš

Moja ljubav je
široka
visoka
ona roni
ona skače
ona se mreška poput najdubljeg oceana
ne mogu i ne znam ti dati više od toga

Reci, da li je zločin
to što te još uvijek želim
i što želim da i ti mene želiš...



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.