07

subota

lipanj

2008

FEEL GOOD - DON'T ANALYSE

"Analyse"

Close your eyes
Close your eyes
Breathe the air out there
We are free, we can be wide open

For you open my eyes
To the beauty I see
We will pray, we will stay
Wide open

Don't analyse
Don't analyse
Don't go that way
Don't lead that way
That would paralyse your evolution

La la la
This greatest moment
La la la
The strangest day
La la la
The greatest love of them all

Close your eyes
Close your eyes
Breathe the air out there
Fantasize, fantasize
We are open

For you open my eyes
To the beauty I see
We will pray, we will stay
Together


Ljubav je toliko moćna, jer biti voljen rađa u nama ljubav prema sebi. Ništa ne doprinosi toj slici o sebi više od činjenice - biti voljen i od nekog drugog. Kad su riječi VOLIM TE izgovorene nama po prvi puta, naš svijet procvjeta, naša srca pršte inspiracijom, povjerenjem i zagrljajima, da nam se čini da tim novim osjećajem možemo pomicati planine. A to je više od emocionalnog udarca; odjednom volimo sebe kao nikada do tada.

02

ponedjeljak

lipanj

2008

DOZVOLI MI DA TE VOLIM

Tvoji dodiri
tvoji poljupci
tvoji topli zagrljaji
najdraži moj
oduvijek si to bio ti
ljubavi moja
znala sam to
od prvog trena
kad sam te vidjela
zato i čuvam
ono posebno mjesto
u svom srcu
samo za tebe...
Kako voljeti više od ovog...
kako dati nekome više od ovog...
kako živjeti dalje
ako živjeti znači - biti bez tebe...
Zašto me toliko boliš...
Zašto me ne čuješ,
kakvo ti to srce imaš
u grudima?

Dozvoli mi bar da te volim...


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.