28

petak

ožujak

2008

LITHIUM AND A LOVER

Kad svi moji demoni ispričaju svoje priče
a moje misli povede posljednji vlak
dolje, prugom do zadnje stanice
ka destinaciji: Totalno uništenje

Tisuću će demona ostati na mojim vratima
vrišteći na mojim zidovima što se ruše
moja su rijeke krvave, moja polja gore
moj je svijet stao,
okrećem se još samo i jedino ja
oko sebe
u sebi
za tobom

Želim tvoj otrov,

Reci mi nešto
da smiriš moje nemirne misli
nešto za bol iznutra
neku blagost, melem,
olakšanje za cijeli život

Eliksir za ovu moju ludost

Daj mi ono za čim čeznem u nutrini
daj mi utočište od ovog okrutnog svijeta

Čarobni lijek koji će me potpuno izliječiti
Budi moj otrov i ljubavnik...




21

petak

ožujak

2008

WIND IN HIS HAIR

Sanjaj dušo mala
poleti u san
daleko preko mora
nek nestanu svi okovi
otvori grudi još jednom
grudi tamne od želja
otvori oči
i gledaj
ti što si čistog srca
kao što si nekad gledala
osjećala
i tako davno sakrila
u duboko modro more
sve što je svijet uzeo od tebe
ova noć će ti ga vratiti
poleti u san
dušo mala
dušo moja
vječna



15

subota

ožujak

2008

YOU WOULD HAVE LOVED THIS

Ovaj post posvećujem nedavno otkrivenoj duši, u moru duša, koja je olakšala i nasmijala moju sivu fazu, kako izreći i što učiniti, kad osjećam da dugujem,
kako dati i vratiti dobiveno, kako proći a ne primjetiti taj tako poznati osmjeh, pogled, boru ispod očiju, kosu na ramenima...
Možda opet sanjam...


The winter left her blanket
here this morning
A soft and gentle coverlet of white
Unfolded in the shadows of the dawn
It Sparked in the early morning l ight
You would have loved this
You would have loved this
This was your favorite time of day
The greenery is laid across the mantle
And ornaments are hanging on the tree
And cradled in the windowsill's a candle
A beacon in the night
to call you back to me
You would have loved this
You always loved this
I know you loved this time of year
And though I understand
One day again I'll see you
I long to touch your hand,
hear your voice, feel you
You would have loved this
You always loved this
Oh, how you loved.

TARJA TURUNEN

01

subota

ožujak

2008

I WILL BE GOOD

Nadala sam se da ćemo izliječiti jedno drugo
Nadala sam se da ćemo ozlijediti jedno drugo
Nadala sam se da ćemo izazvati jedno drugo
Nadala sam se da ćemo uništiti jedno drugo
Nadala sam se da ćemo plesati jedno s drugim
Nadala sam se da ćemo se smijati zajedno
Nadala sam se da ćemo biti bolji od drugih

No ti si se nekako izgubio uz put
Moja ti ljubav nije bila dovoljna

I što reći na kraju?
Da ću biti dobra
i da ću biti dobro...
kada?
kako?
kad žudim za tobom,
za onim slatkim nemirom dok idem k tebi,
gladna vlažnih poljubaca,
sa onim potmulim udaranjem u stomaku,
sa onim stezanjem u grlu
i željom da budem tvoja
samo tvoja...

Biti ću dobra
i biti ću prekrasna
i da,
jednog dana...biti ću dobro...

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.