Pod urom

06.12.2005., utorak

Sa(n)jam knjige

Već jedanaestu godinu u Puli se održava sajam knjiga pod simpatičnim nazivom nastalim igrom slova „Sa(n)jam knjige u Istri“. Mnogi su za njega čuli tek ove godine, a pravi štovatelji pisane riječi znaju za njega od ranije. Ove godine, zahvaljujući Vijestima iz kulture, što se svake večeri emitiraju na prvom programu HTV-a, svakodnevno saznajemo za brojna popratna događanja vezana uz navedeni Sajam. A uistinu ih je bezbroj – od 1. do 10. prosinca, odvija se tako u znaku krimića, pa su sukladno tomu „lansiran“i i zanimljivi slogani: Sajam s predumišljajem; Sajam iz nehata te Sajam s alibijem! Pretvoren u brojke, ove je godine prijavljeno oko 250 izlagača sa 20 tisuća naslova, a očekuje se dolazak čak 60-ak autora iz Hrvatske i raznih dijelova svijeta….
Osobno, sajam sam pohodila prvi puta i to prošle subote, dakle, 3. prosinca. Za Pulu sam krenula planirano, ali vremenske (ne)prilike su bile takve da bi u startu svatko pametan odustao od te mokre avanture. Kiša je lijevala. Imala sam osjećaj da osim odozgo, voda pršti i iz zemlje. Ludnica. Ipak – sretno stigla i u Puli zatekla smirenje - prestanak oborina. Ali smirenje svakovrsno i potpuno doživjela sam u prekrasnim prostorijama održavanja Sajma – Domu hrvatskih branitelja, impresivnom zdanju starom koje stoljeće. Sve opuštajuće (potpomognuto znalačkim odabirom glazbe) – od ponude knjiga, zanimljivih susreta, ljubaznih domaćina (Istrijani me uvijek iznova fasciniraju – svojom nenametljivošću, a nevjerojatnim profesionalizmom isprepletenim neformalnošću i ljubaznošću…ma, nemam riječi – prekrasni su!).
Kupovala sam, to vam ne moram ni pričati – iako je sajamski popust bio 30 posto, „otišlo“ mi je šestotinjak kuna na neke meni drage pisce (Dacia Maraini, Niccolo Ammaniti, Goran Tribuson….) Preživjet ću, uživajući uz majstore pisane riječi, koje sam pridružila knjigama kupljenim na ovogodišnjem Interliberu, održanom u mjesecu studenome u Zagrebu. Ne moram vam valjda reći da sam i tamo bila?!

- 14:27 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi