Pod urom

12.11.2005., subota

Čarape

Kako se niže sezona za sezonom, tako se naglašava da su čarape sve važniji modni dodatak. Ne znam kako vama, ali meni su čarape odavno mnogo više nego obični čuvari topline nogu. Iako znam da muškarci na ženskoj nozi najviše vole vidjeti svilene čarape, kakve su nekoć nosile filmske dive, isključivo se opredjeljujem za one deblje hulahopke (ili hulahupke?) otkačenih uzoraka. Nekidan, slažući ladicu prekrcanu svim mojim čarapama-hulahupkama, gotovo da sam i zaboravila na neke od njih. Baš sam im se obradovala! Imala sam isti onaj osjećaj kao kad u nekom džepu pronađem zagubljenih ili zaboravljenih 10, 20 ili 50 kuna.
Iako statistike kažu da prosječna Hrvatica godišnje kupi četiri do pet hulahup čarapa, što je četiri puta manje od prosječne Europljanke, zaključila sam da sam, barem što se čarapa tiče, odavno u toj tako često prizivanoj Europi! Moje šetnje gradom često završe u dućanima s velikim izborom čarapa s uzorkom - i kad ih vidim onako krasne - ne mogu im odoliti! A što je najbolje, te čarape jednostavno traju. Gotovo da su nepoderive za razliku od onih prozirnih, posve običnih, s nešto malo tzv. "dena".
Zahvaljujući čarapama, bez lažne skromnosti, postala sam prilično prepoznatljiva. Često se iznenadim komentarima nekih ljudi koji mi i nisu pretjerano bliski. Naprosto ne mogu odoljeti potrebi da prokomentiraju tu moju kombinaciju boja. S obzirom na pozamašnu kolekciju hulahupki, uistinu mi nije teško napraviti štosan mix. Redovito uz crnu ili tamnosivu, kraću suknju (onako- centimetar-dva iznad koljena) -ali obvezno u "suživotu" s majicom, košuljom, puloverom ili jaknom. Meni se čini jednostavnim, a po reakcijama shvatim da se radi o efektnim spajanjima.
Da, i još da ne zaboravim - volim još dva-tri modna dodatka - naušnice (srebro ili neka druga latasta bižuterija što nalikuje na srebro), marame i ručne satove. Ma što dva-tri modna dodatka!!! A ne stigoh pritom spomenuti cipele i torbe, kožne remene....Hu, hu, tek dok ovo pišem shvatila sam koliko je toga! A sve je kao počelo od čarapa, zar ne?

- 23:36 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi