Pod urom

06.07.2005., srijeda

Novi nokti

Prvi put u životu imam tako dobro sređene nokte na nogama. Naravno, ne mojom zaslugom. Bila samu estetskom studiju prije nekoliko dana kako bih izdepilirala područje zvano – bikini, kad me kozmetičarka upitala za zdravlje mojih noktiju i to onih na palcima. Ah, uzdahnem, duga je to priča…(vama za informaciju – sporadično planinarim i zbog neodgovarajuće obuće svojedobno – nabila sam ih tako dobro da su pocrnjeli, pa su mi otpadali, rasli novi, ali opet nezdravi, načeti nekim gljivicama i tako sve unedogled...) Jedino rješenje koje mi je padalo na pamet bilo bi – nanošenje što tamnijeg laka za nokte – prekrijem ih tako da se ne vidi sva ta raskoš i onda se ubacim u ljetnu shemu s japankama do jeseni. A onda taj problem više nije na meti začuđenih pogleda…
Dakle, kozmetičarka se ponudila da će mi taj problem srediti. I ja pristala. Dva sata je čačkala oko moja dva palca i lijepo ih skinula – skoro do korijena. Uzela gel, nadoštukala ih, slijepila (joooj kako me je to peklo dok ih je prigrijavala ispod neke lampe!) i onda te umjetne nokte fino formirala, prelakirala i za finiš ukrasila nekim šljokicama. Naprosto ne mogu vjerovati da su to „moji“ nokti!
Nakon jučerašnje kiše, sunce je opet zasjalo. Prethodni vikend, moram se pohvaliti, bila sam na jednodnevnom izletu na otoku Cresu. Autobusom preko Krka, pa pravac Lubenice. Jedan dio ekipe produžio je pješice (planinari, of course) do našeg krajnjeg cilja – Martinšćice (nije uspon, već spuštanje), a ja sam to ovoga puta rado preskočila (ne samo zbog noktiju!) i pridružila se dijelu ekipe koja se autobusom dovezla na konačno odredište. Kako smo bili još svježi, pješačili smo nekih dvadesetak minuta do željene plaže na kraju autokampa „Slatina“. Priroda – prekrasna. More – savršeno! Preporučujem!



- 10:30 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi