Pod urom

02.05.2005., ponedjeljak

Vikend okupan suncem

„Zadre grade, kad mi draga dođe, provest ću je di još nije bila, da lipote vidi tvoje mila…“ – nisam posve sigurna idu li stihovi točno tako, ali melodija te pjesme uvijek mi odzvanja u ušima pri ulasku u, meni, posebno dragi grad. Vrijeme je bilo predivno – sunčano i mirno. Izvalila sam se na rivi, osluškujući zvukove morskih orgulja. Treba to doživjeti – najljepši zalazak sunca uz očaravajuću glazbu mora.
Našla sam se s prijateljicom, najprije na kavi, a onda smo završile u restorančiću - na ručku. Tema za razgovor – bezbroj. Ona je u fazi prikupljanja potrebne papirologije za kupnju stana. Otišle smo zajedno pogledati zgradu u kojoj se nalazi njezinih životnih 60-ak kvadrata.
Predvečer smo otišli na otočić, poznat po arhitektonskoj stravi i užasu. Pogađate, zar ne? Vir je u pitanju. Prvi put sam tamo bila. Osim što sam vidjela brojne fotografije koje svjedoče o nevjerojatnom građevinskom zločinu, prvi put sam zašla na taj upropašteni teritorij. Do Vira krenete iz Zadra u pravcu Nina, a onda put Privlake pa mostom na Vir. Tamo su, naime, vikend proveli moji prijatelji iz Rijeke, pa je pao brzinski dogovor i poziv na janjetinu s ražnja i mladu kapulicu. Predjelo – neizostavne šparoge na lešo s tvrdo kuhanim jajima.
Ponukana onim što sam u kratkom vremenu vidjela, odlučila sam na Vir doći drugom prilikom i s fotoaparatom u rukama. Tu se ima što zabilježiti. Ali kad je već tako (a čini se da se tu više ništa ne može popraviti), od tog mjesta napravila bih turističku atrakciju – nek' ljudi dolazi s raznih strana svijeta vidjeti kolika je moć bespravne gradnje.
Prespavala sam u starini mojih roditelja. Nedavno je bila u njoj i moja sestra, pa je kuća, srećom prilično sređena, što znači da je prethodno nisam morala čistiti. Nedjelju sam baš odmarala – pila kavu u dvorištu, čavrljajući sa susjedima. Na brzinski ručak došli su mi frendovi iz Zadra. U kasno poslijepodne već smo morali natrag – autoputom do Žute Lokve, a onda spuštanje do Senja na kavu. Trg je bio prepun ljudi, a među njima, gle slučajnosti, susreli smo drage ljude i što drugo - vrijeme za kavu se neočekivano oduljilo….


- 14:35 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi